021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2685

نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند در کشور ؟

آیا می دانید برخی از مدیران شرکت ها  و صنایع بزرگ هزینه خرابی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند را در هر روز هزار دلار ارزیابی می کنند؟ درست است، نگهداری مناسب لیفتراک می تواند به جلوگیری از چنین خرابی های پرهزینه کمک کند.

قبل از استفاده، لیفتراک ها باید هر روز بررسی شوند و اپراتورها می توانند این چک های روزانه را انجام دهند. ما می دانیم که ممکن است این بررسی ها برای اپراتورها کمی ساده به نظر برسد و در انجام آن کوتاهی کنند، اما در واقع، انجام چک ها ۳ دقیقه طول می کشد (در صورت انجام) و منجر به یک محیط عملیاتی امن تر و هزینه های نگهداری و تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند قطعا پایین تر خواهد بود.

شما باید قسمت های مختلفی از لیفتراک ها را به صورت روزانه  و ماهانه چک کنید، این کار را در حالی که لیفتراک خاموش است انجام دهید.

سطح مایعات لیفتراک سهند را بررسی کنید (به عنوان مثال، سوخت، آب، هیدرولیک)،  میزان کم مایعات می تواند باعث اختلال در عملکرد لیفتراک سهند شود، مانند بالا نرفتن چنگال یا عدم کارکرد ترمز، که می تواند باعث حوادث بسیار ناخوشایندی شود.

به دنبال آسیب هایی که قابل دیدن هستند باشید. چیزی می بینید؟ به متخصص تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند گزارش دهید،  این کار می تواند شما را از تعمیرات بزرگتر در آینده نجات دهد.

وضعیت و فشار لاستیک را بررسی کنید، لاستیک های آسیب دیده با فشار کم باعث می شوند که لیفتراک شما به اندازه ایمن یا موثرتر عمل نکند.

  تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

چنگال های بالابر باید در شرایط خوبی قرار داشته باشند،کارکرد چنگال هایی که بد نگهداری می شوند می تواند صدمه جدی به دستگاه وارد کند و باعث لغزش یا بدتر شدن بارها هنگام جابجایی و آسیب دیدگی کارکنان شود.

بهتر اطمینان حاصل کنید که محفظه اپراتور تمیز و عاری از هر گونه لوازم اضافه باشد، یک محفظه کثیف می تواند باعث حوادث غیره پیش بینی شده شود (به عنوان مثال لیز خوردن بر روی بطری آب).

لوازم ایمنی لیفتراک را بررسی کنید (به عنوان مثال کمربند ایمنی) باید  آنها به خوبی کار کنند. این کار باعث می شود میزان حوادث نیز به شدت کاهش پیدا کند و همچنین باعث کاهش هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند نیز می شود.

خدمات مهم  نمایندگی  لیفتراک سهند چیست؟

نمایندگی لیفتراک سهند خدمات بسیار زیادی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که مهمترین و اصلی ترین آن تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند است. شما با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه این مرکز خواهید توانست مدل های مختلف لیفتراک سهند از نوع برقی، دیزلی و دوگانه سوز را از نظر کیفیت، ویژگی و قیمت بررسی کنید تا بهترین مدل لیفتراک را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

 شما با مراجعه به نمایندگی این شرکت می توانید قطعات اصل و با کیفیت لیفتراک های سهند را بدون واسطه و با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سهند با ضمانت معتبر و با کمترین قیمت ممکن در بازار ارائه می شوند. پس با خیال راحت و با اعتماد و اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

https://www.werepairsdubai.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا