021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - اهمیت نگهداری و تعمیر زوم لاین

اهمیت نگهداری و تعمیر زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1053
برچسب ها

 تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

اهمیت تعمیر و نگهداری لیفتراک زوم لاین از خرید آن بسیار بیشتر است. در واقع شما زمانی که این محصول را خریداری می‌کنید باید به نوع نگهداری از آن هم توجه داشته باشید. شما باید در بازه‌های زمانی مورد نیاز نسبت به بررسی قطعات مهم موجود در این لیفتراک اقدام کنید و در صورت وجود مشکل آنها را برطرف سازید تا در آینده متحمل هزینه‌های سنگین برای تعمیر این لیفتراک نشوید.

وظیفه بررسی لیفتراک و قطعات آن بر عهده اپراتور این ماشین صنعتی است و مانند یک خلبان باید همه چیز را قبل از استفاده از وسیله خود بررسی کند. در بخش‌های بعدی مواردی که لازم است در یک لیفتراک برای اطمینان از سلامت آن مورد بررسی قرار بگیرد خدمت شما توضیح خواهیم داد.

برای حفظ سلامتی لیفتراک زوم لاین چه مواردی را باید بررسی کرد؟

برای نگهداری درست قطعات لیفتراک زوم لاین و جلوگیری از تعمیر آنها، شما لازم است بر اساس یک چک لیست دقیق، تمامی ‌قطعات را در بازه‌های زمانی مشخص مورد بررسی قرار دهید. در تنظیم این لیست باید نکات زیر را مورد نظر قرار دهید:

اولین قطعه‌ای که باید به سراغ آن بروید باتری لیفتراک است. شما باید مطمئن شوید که باتری کاملا شارژ شده است و آماده کار می‌باشد. هرگونه ایراد در باتری در عملکرد شما اختلال ایجاد خواهد کرد و در هنگام کار باعث آزار و اذیت خواهد شد.

حفظ سلامتی لیفتراک زوم لاین

شما باید میزان سوخت، وضعیت روغن موتور و شرایط آب رادیاتور را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. در مورد سوخت احتمالاً مشکل زیادی نخواهد داشت چرا که کمبود آن خودش را نشان می‌دهد اما در مورد روغن موتور و آب رادیاتور باید به صورت جداگانه اقدام کنید.

مورد دیگری که در چک لیست باید آن را در نظر بگیرید، بررسی چرخ و لاستیک لیفتراک است. لیفتراک ماشینی صنعتی می‌باشد. هرگونه ایراد در چرخ و لاستیک آن ممکن است حوادثی به وجود آورد که خسارات جبران ناپذیری داشته باشد.

حتماً اتصالات لیفتراک را به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار دهید. شما باید از وضعیت اتصالات باتری اطمینان حاصل کنید و آن‌ها را به خوبی تمیز نمایید. همچنین باید بررسی کنید که تمامی ‌شلنگ‌های ایمن شده و حلقه‌های شلنگ هیدرولیک در وضعیت استاندارد قرار گرفته باشند.

مورد دیگری که باید در چک لیست خودتان قرار دهید بررسی ترمز‌ها و عملکرد آنها است. اگر ترمز‌ها مشکلی داشته باشند و این مشکل را هنگام رانندگی بروز دهند، احتمالاً خسارات جانی و مالی برای شما به همراه خواهند داشت.

خرید قطعات لیفتراک زوم لاین

قطعات لیفتراک را از کجا بخریم؟

بهترین محل برای خرید قطعات لیفتراک زوم لاین، قطعاً نمایندگی این شرکت است. در نمایندگی تمامی ‌قطعات با بهترین کیفیت موجود می‌باشد و شما برای خرید آنها نیاز نیست یک بازار را زیر پا بگذارید. همچنین به دلیل مدیریت و نظمی ‌که در نمایندگی‌های لیفتراک وجود دارد، خیلی سریع‌تر به قطعه مورد نظر خودتان خواهید رسید.

ضمناً محصولاتی که در نمایندگی به فروش می‌رسد قابل اعتمادتر از محصولات بازار هستند. قیمت این محصولات نیز در مقایسه با نمونه‌های مشابه بسیار پایین‌تر خواهد بود. از طرفی نمایندگی برای تمامی قطعات گارانتی در نظر می‌گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا