021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی خرید و فروش لیفتراک کارکرده

بررسی خرید و فروش لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2764

آشنایی با فروش لیفتراک کارکرده

معمولا خرید و فروش هر کالای دست دوم و کارکرده ای با ریسک مواجه است زیرا نمی توان از سالم بودن آن اطمینان کامل به دست آورد و ممکن است در ظاهر سالم باشد اما در واقع دارای مشکلاتی باشد و بعد از مدتی خرج تراشی کند. از این رو در هنگام خرید و فروش لیفتراک کارکرده باید به طور کامل تمامی قطعات آن از نظر سالم بودن و تامین قطعات بررسی شود تا بعدا دچار مشکل نشود و در صورت خرابی قطعات آن به راحتی در بازار پیدا شود زیرا با توجه به ممنوعیت ورود بعضی از قطعات خارجی این محصولات بسیار کمیاب می باشد و برخی از آن ها به سختی در بازار موجود می باشند.

بسیاری از لیفتراک ها با برند های خارجی در ایران دارای نمایندگی هستند که علاوه بر خرید و فروش محصولات صفر در زمینه فروش لیفتراک های کارکرده و دست دوم نیز فعالیت دارند و توان تامین بسیاری از قطعات مربوط به آن ها را نیز دارا می باشند. از این رو بهتر است که خرید، از این نمایندگی ها و مراکز معتبر انجام شود و از سالم بودن لیفتراک اطمینان کامل را به دست آورید.

اما بسیاری از لیفتراک ها که در بازار موجود می باشند تولید داخل کشور است و از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند و از نظر قیمتی نیز بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد و دارای نمایندگی های فعال در سراسر ایران می باشد. بنابراین این محصولات دیگر با تامین قطعات مواجه نیستند و در دسترس می باشند. برای خرید و فروش این نوع لیفتراک های کارکرده نیز می توان به نمایندگی های مربوط به آن مراجعه نمود.

فروش لیفتراک کارکرده

نکات مهم در هنگام خرید و فروش لیفتراک های دست دوم

همان طور که گفته شد خرید و فروش لیفتراک کارکرده نسبت به لیفتراک های صفر و کارنکرده دارای ریسک بیشتری است و برای اطمینان از سالم بودن آن بهتر است به نکاتی توجه شود که برخی از این نکات عبارت است از:

یکی از نکات مهم در هنگام خرید کیفیت و برند آن می باشد و باید دقت شود که از برند معتبری باشد و این که آن برند در ایران دارای خدمات پس از فروش می باشد یا خیر و این که قطعات آن به راحتی قابل دسترس باشد.

از دیگر نکات مهم توجه به سال ساخت لیفتراک است که این محصول چند سال کارکرده است و همچنین توجه به موتور و سالم بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نکته مهم دیگر در خرید و فروش لیفتراک کارکرده بررسی حضوری و با دقت آن است که بهتر است حتما به یک تعمیرکار باتجربه و متخصص نشان داده شود و از سلامت این دستگاه اطمینان حاصل کرد.

از دیگر نکاتی که در هنگام مشاهده حضوری باید به آن دقت کرد ظاهر کلی دستگاه است که دارای پوسیدگی و یا فرسودگی نباشد، موتور دستگاه از از نظر فنی و روغن ریزی بررسی گردد، سیلندر دستگاه از لحاظ نداشتن دود غیرعادی در هنگام حرکت تست شود، سیستم هیدرولیک و روغن دستگاه چک گردد، سیستم ترمز مورد بررسی قرار داده شود، سایر قطعات مثل دکل و شاخک ها و زنجیر ها و... بررسی شود و شیر های دستگاه نیز چک شوند.

تمامی این نکات می تواند شما را در هنگام خرید لیفتراک دست دوم راهنمایی نماید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا