021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی لیفتراک‌ هایستر

معرفی لیفتراک‌ هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3891

هایستر (Hyster) یک شرکت آمریکایی است که در تولید لیفتراک و سایر تجهیزات انتقال مواد تخصص دارد. هایستر در سال 1929 در پورتلند تاسیس شد. گفته می شود که نام هایستر از اصطلاحی است که معمولاً در اواخر قرن نوزدهم توسط کارگران در شمال غربی اقیانوس آرام استفاده می شد.

توزیع و پشتیبانی از لیفتراک‌ هایستر در مناطق مهم جهان انجام می شود: این مناطق شامل آمریکای شمالی؛ آمریکای لاتین؛ اروپا، خاورمیانه و آفریقا؛ آسیا و اقیانوسیه هستند. در دهه‌های 1960 و 1970 هایستر تولید کننده اصلی لیفتراک و تجهیزات انتقال مواد در آمریکا بود و طیف گسترده‌ای از مدل‌ها از جمله لیفتراک‌ هایستر را از طریق بسیاری از مفاهیم طراحی جدید موفق، تولید کردند. نام هایستر برای چندین دهه با لیفتراک همراه بوده است،

با این حال، هایستر تولید کننده برجسته تجهیزات حمل و نقل نیز بود. از دهه 1950 تا 1980 یک خط جامع و کاملاً از تمام محصولات خود را داشتند.

 

انواع لیفتراک ‌هایستر

هایستر خط کاملی از لیفتراک‏ها را با بیش از 130 مدل مختلف پیکربندی شده بنزینی، LPG، دیزلی و برق ارائه می‌دهد. بیشترین محدوده ظرفیت حمل (از 2000 تا 115000 پوند) در صنعت انتقال مواد متعلق به هایستر است. هر لیفتراک‌ هایستر به‌گونه‌ای طراحی شده است که نیازهای مشتری را همراه با افزایش قابلیت اطمینان و کاهش هزینه‌ها تأمین می‏کند.

به طور خاص، مدل‏های مختلف تراک‌ هایستردارای محصولات مناسب برای جابجایی انواع بارهای پالتی یا غیر پالتی است که نیازهای مختلف مشتریان خود را تأمین می‏کند. در ادامه به بررسی انواع مختلف تراک‌ هایسترخواهیم پرداخت:

 

1- لیفتراک‌های تایر پنوماتیک با سوخت داخلی

این سری از لیفتراک‌ هایستر از لحاظ مقاومت و دوام در سخت‌ترین فعالیت‏های صنعتی، دارای شهرت جهانی است. کلاس برتر لیفتراک فورتیز (Fortis) شامل موتورهای LPG و دیزلی کارآمد همراه با امکانات انتقال منحصر به فرد است که به بهبود بهره‌وری اپراتور کمک می‌کند و هزینه‌های عملکرد را کاهش می‌دهند.

 

2- لیفتراک‌های تایر کوسن با سوخت داخلی

این سری از لیفتراک‌ هایستر دارای ویژگی‌های زیادی بوده و به‌طور خاص برای کاربردهای بالا بردن کالا در مناطق محدود ساخته شده است. این کامیون‌های بالا بر سطح بالایی از بهره‌وری، ارگونومی اپراتور و قابلیت اطمینان را دارند.

 

3- لیفتراک‌های با ظرفیت بالا

این سری لیفتراک‌ هایستر با ظرفیت بالا برای کارهای سبک و سنگین‌ترین بارها و سخت‌ترین شرایط کاری طراحی شده است. ظرفیت این لیفتراک‏ها از 19000 تا 105.821 پوند است.

 

4- کامیون‌های لیفتراک لاستیک کوسن با ظرفیت بالا

این سری از لیفتراک‌ هایستر برای کاربردهای صنعتی طراحی شده است که دارای ظرفیت بالابری از 20000 تا 35000 پوند است و دارای مدل‏های LP، دیزلی و برقی است.

 

5- لیفتراک‌ برقی 3 چرخ

لیفتراک برقی 3 چرخ بسیار کارآمد است. این سری از لیفتراک‌های برقی هایستر از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین لیفتراک پالت است که دارای قدرت بالایی هستند. این لیفتراک‏ها مناسب برای کارهای داخل و خارج است.

 

6- لیفتراک برقی 4 چرخ

لیفتراک‌های برقی 4 چرخ با کارایی بالا و کارآمد در مصرف انرژی دارند. این سری از تراک‌ هایستراز کارآمدترین مدل‏ها در بازار است که برای طیف گسترده‌ای از فعالیت‏های مختلف مورد استفاده قرار می‏گیرد.

 

منابع:

https://www.hyster.se

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا