021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - همه چیز درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

همه چیز درباره تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2337

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی در ایران

افراد پس از این که نسبت به خرید لیفتراک هلی مد نظر خود اقدام کردند صد در صد به فکر روز هایی که ممکن است نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی داشته باشند خواهند افتاد. باید بگوییم که ارائه ی خدمات تعمیر کاری در کشور شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند و افراد می توانند در یکی از نمایندگی ها و همچنین تعمیرگاه های مجاز، نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام نمایند.

برند هلی برای مصرف کننده های خود در ایران شرایطی را به وجود آورده است که در صورت بروز هر گونه مشکل برای لیفتراک خریداری شده، درد سر و همچنین گرفتاری خاصی به وجود نیاید و افراد بتوانند به راحتی مشکل به وجود آمده را حل کنند. همچنین قطعات لیفتراک های مربوط به برند هلی به راحتی در کشور پیدا می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نکاتی برای افزایش طول عمر لیفتراک هلی در تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

افراد بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن لیفتراک و همچنین افزایش طول عمر آن نسبت به رعایت برخی نکات ساده اقدام کنند. یکی از این نکات بسیار ساده جدا کردن شاخک های لیفتراک پس از به پایان رسیدن وقت کاری است. برای انجام این کار بهتر است لیفتراک خود را در یک محل بدون مزاحم پارک کرده و آن را خاموش نمایید و سپس اقدام به جدا کردن شاخک های آن کنید.

علاوه بر این مورد برای افزایش طول عمر لیفتراک بهتر است انجام عمل بارگیری، بار گذاری و همچنین جا به جایی وسیله های سنگین به صورت آرام و در نهایت آرامش انجام شود تا در بلند مدت شاهد افزایش طول عمر لیفتراک باشیم.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی در ایران

یکی از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با نگه داری از لیفتراک و همچنین افزایش طول عمر آن باید مورد توجه قرار گیرد، چک کردن دوره ای روغن هیدرولیک لیفتراک است. در صورتی که لیفتراک شما دارای میزان معینی از روغن هیدرولیک نباشد می بایست در آینده شاهد به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای لیفتراک خود باشید و لیفتراک خود را به تعمیرگاه منتقل کنید.

هزینه و قیمت تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

در ارتباط با تعمیرات لیفتراک هلی باید بگوییم که این خدمات در کشور توسط تعمیرگاه های مجاز و همچنین نمایندگی های معتبر با هزینه های بسیار مناسب و معقول برای افراد ارائه می گردد. نکته ای که وجود دارد این است که انجام خدمات تعمیرکاری بنا به موارد مختلفی هزینه های منحصر به فردی را برای افراد در بر خواهد داشت  و نمی توان یک هزینه های ثابت برای این خدمات ذکر کرد.

اما در مورد قیمت قطعات لیفتراک های هلی گفتنی است که این قطعات ساخت ایران نبوده و از کالا های وارداتی هستند و قیمت آن ها وابسته به قیمت روز ارز می باشد. به دلیل نوساناتی که قیمت ارز دارا می باشد و عدم ثبات آن نمی توان قیمت دقیقی از این قطعات را ذکر کرد. علاوه بر آن در حالت کلی قیمت انواع قطعات با یکدیگر تفاوت هایی را دارد و قیمتی یکسان و ثابتی ندارند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا