021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 934
برچسب ها

منشا تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند باید بایستی تحت نظارت نمایندگی لیفتراک سهند، صورت گیرد. تمام مدل های لیفتراک سهند به ندرت دچار خرابی می شوند. ناگفته نماند که اصولا خرابی ها و مشکلاتی که در لیفتراک سهند، بروز می کنند، به دلیل بی دقتی و خراب کاری اپراتور، می باشد.

ماشین آلات صنعتی اعم از لیفتراک ها، دستگاه های بسیار حساس و پیچیده ای هستند که تحت فشار زیادی قرار دارند. از این رو می بایست، سرویس دهی منظم و پیوسته، صورت گیرد تا در صورت بروز هر گونه خرابی و مشکلی، عملیات شناسایی، به موقع صورت گیرد. بسته به مدل لیفتراک سهند، سرویس دهی به صورت ماهانه یا سالانه، می باشد. استخدام اپراتور ماهر و مجرب، در دستور کار مراکز صنعتی قرار دارد تا خرابی ها و آسیب دیدن های لیفتراک سهند به حداقل برسد.

بررسی دلایل بروز مشکل در ماشین آلات سهند

یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکل در لیفتراک های سهند، استفاده بیش از حد از ظرفیت و توان لیفتراک سهند، است. استفاده ی بیش از حد از ظرفیت و توان لیفتراک، موجب وارد شدن فشار به موتور دستگاه می شود. علاوه بر آن که موتور دستگاه تحت فشار قرار می گیرد، تمامی تجهیزات دستگاه نیز تحت فشار سنگین، قرار می گیرد.

هر چه میزان فشار وارد شده، زیاد باشد، قطعات داخلی لیفتراک، فرسوده می شوند. فرسودگی قطعات داخلی لیفتراک، به معنای خرابی لیفتراک می باشد. عوامل دیگری از جمله، هوشیار نبودن اپراتور لیفتراک هم موجب خرابی لیفتراک می شود. هوشیار نبودن به معنای حواس پرتی می باشد که صداهای بلند، منجر به بروز حواس پرتی اپراتور می شوند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

زمانی که اپراتور لیفتراک سهند، برای رسیدن به مقصد، از رمپ های مختلف عبور می کند، زمینه ی بروز مشکل در لیفتراک سهند را ایجاد می کند. زمانی که لیفتراک، چندین کار را هم زمان انجام می دهد، زمینه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند، فراهم می شود.

تاریک بودن محیط کار، روشنایی ضعیف محیط کار، به هم ریخته بودن محیط کار، وجود موانع متعدد بر سر راه لیفتراک، عبور لیفتراک از راهروهای باریک و تنگ و وجود گرد و غبار بیش از حد در محیط کار، موجب بروز مشکلات متعددی در قطعات لیفتراک می شود. تمام موارد ذکر شده، موجب خرابی و بروز مشکل در قطعات لیفتراک سهند می شوند و طول عمر لیفتراک سهند را کاهش می دهند.

تمام این موارد باعث خرابی و خسارات جبران ناپذیری در لیفتراک می شوند. لیفتراک سهند نیازمند حضور دائمی ناظر می باشد تا علاوه بر آن که به محیط کار نظارت کند، به کار اپراتور هم نظارت کند. یا به عبارتی می توان گفت که موارد ذکر شده، باید کنترل شوند.

نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک های سهند

در نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند، همیشه تیمی مجرب و حرفه ای، حاضر هستند که به اجزای داخلی لیفتراک های سهند، مسلط هستند. تیم مجرب حاضر در نمایندگی، از تعدادی کارشناسان و تعمیرکاران و مکانیک ها، تشکیل شده اند. عیب یابی توسط کارشناسان، صورت می گیرد و باز و بسته کردن لوازم یدکی از روی لیفتراک، توسط مکانیک ها انجام می شود.

در آخر، تعمیر قطعات آسیب دیده و معیوب، توسط تعمیرکاران، صورت می گیرد. جهت برقراری ارتباط با نمایندگی های سهند، می توانید از طریق وب سایت سهند، اقدام نمایید و از خدمات نمایندگی ها مطلع شوید. تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند، توسط تیم مجرب حاضر در نمایندگی های سهند، صورت می گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا