021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1851

در خصوص موضوع تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو لازم است بدانید حتماً باید این فرایند در نمایندگی های مجاز تعمیر لیفتراک انجام شود. بدیهی است که لیفتراک ها جزو دستگاه های گران قیمت و بسیار حساس مراکز صنعتی و مجموعه های حمل و نقل بار می باشند، به همین جهت می بایست دائم در خط تولید و کاری مجموعه ها قرار داشته باشند و خارج شدن آنها از چرخه کاری می تواند هزینه های سنگینی را برای مجموعه مورد نظر در بَر داشته باشد.

یکی از موارد مهم در خصوص لیفتراک های کوماتسو خرید آنها از مراکز معتبر می باشد، بدیهی است که اگر این دستگاه ها به صورت اورجینال و اصلی خریداری شوند طول عمر و بازدهی آنها چندین برابر خواهد بود بنابراین حتماً از نمایندگی های مجاز فروش لیفتراک کوماتسو اقدام به خرید دستگاه های مذکور کنید.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص تعمیر لیفتراک ها همین نمایندگی های مجاز می باشند، در واقع این نمایندگی ها به استثنای عرضه لیفتراک های اورجینال قادر می باشند تمامی مشکلات لیفتراک ها را نیز برطرف نمایند، به همین دلیل چنانچه با این مراکز همکاری داشته باشید به سادگی می توانید از تیم های حرفه ای و مجرب آنها استفاده کنید.

ویژگی های مراکز تعمیرات و قطعات لیفتراک

عموماً مراکزی که در جهت تعمیرات و قطعات لیفتراک فعالیت می کنند از متراژ گسترده‌ ای برای جا گیری بهتر لیفتراک ها برخوردار می باشند. در این مراکز تجهیزات بسیار مجهزی وجود دارد و عموماً دارای پرسنلی مجرب و متخصص در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک می باشند و به سادگی می توانند انواع لیفتراک ها را تعمیر کنند. لیفتراک هایی که در نمایندگی و مراکز مجاز تعمیرات و قطعات لیفتراک قابل تعمیر می باشند عبارت است از:

  1. لیفتراک های برقی
  2. لیفتراک های دیزلی
  3. لیفتراک های دوگانه سوز.

بنابراین تمامی مراکز صنعتی، کارخانجات، انبار ها و غیره که از لیفتراک ها استفاده می کنند می توانند دستگاه مورد نظر خود را در نمایندگی های تعمیر لیفتراک بررسی و تعمیر کنند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک

توجه داشته باشید که عموماً تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی های مذکور در زمینه تعمیرات و قطعات لیفتراک به راحتی قادر هستند خدماتی مانند:

  • تعمیرات انواع لیفتراک سبک
  • تعمیرات انواع لیفتراک سنگین
  • تعمیرات انواع لیفتراک برقی
  • تعمیرات انواع لیفتراک های گازی
  • تعمیرات انواع لیفتراک های دیزلی
  • تعمیرات انواع لیفتراک های بنزینی
  • تعمیرات انواع لیفتراک های دوگانه سوز
  • تعمیرات انواع پالت تراک
  • تعمیرات انواع استاکر
  • تعمیرات انواع ریچتراک
  • تعمیرات انواع جک پالت

خدمات باطری لیفتراک ها و غیره را به مراجعین خود ارائه نمایند. بدیهی است که این حجم گسترده از خدمات تنها ازعهده تعمیرگاه های مجاز و مراکز دارای مجوز در جهت تعمیرات و قطعات لیفتراک ها بر می آید.

سایر ویژگی های تعمیرات و قطعات لیفتراک

یکی دیگر از ویژگی‌ های نمایندگی های تعمیرات و قطعات لیفتراک مجهز بودن آن ها به تکنسین های آموزش دیده و متخصص در خصوص تعویض قطعات لیفتراک ها می باشد. البته در نظر داشته باشید که اگر به مراکز متخصص و مجاز در این خصوص مراجعه کنید مطمئناً این مراکز قادر خواهند بود که تمامی قطعات و لوازم یدکی لیفتراک را به صورت فابریک کارخانه ای در اختیار شما قرار دهند. این ویژگی مطمئناً در خصوص طول عمر و بازدهی بالای لیفتراک ها تاثیر مستقیم دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های مراکز حرفه ای در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک ها پذیرفتن یک برنامه چکاب و بررسی ماهانه از دستگاه شما می باشد، بنابراین این گروه در یک روز و ساعت مشخص این بررسی ها را برای شما انجام می دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا