021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک کایون - بائولی

نمایندگی لیفتراک کایون - بائولی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4144
برچسب ها

لیفتراک کایون – بائولی یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کایون برای کاربردهای انبارداری است. این شرکت در مدت کوتاهی از آغاز فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید انواع لیفتراک و بالابر، توانست سهم بزرگی از بازار لیفتراک را به خود اختصاص دهد. انواع لیفتراک کایون – بائولی امروزه با طراحی شیک و منحصر به فرد به مشتریان ارائه می شوند.
بزرگ ترین اهداف تجاری و اقتصادی که شرکت سازنده لیفتراک کایون – بائولی دنبال می کند عبارتند از: ارائه محصولات باکیفیت، ارائه خدمات فروش و پس از فروش گسترده و قیمت مناسب. برای دستیابی به این اهداف، شرکت بائولی اقدام به تأسیس و راه اندازی مراکز معتبر نمایندگی لیفتراک کایون – بائولی برای ارائه خدمات گسترده و هر چه بهتر در حوزه فروش انواع لیفتراک کایون – بائولی نمود. مشتری مداری، شعار اصلی شرکت بائولی است و هم اکنون این شرکت دارای تعداد زیادی نمایندگی لیفتراک کایون – بائولی در کشورهای مختلف می باشد.

خدمات متنوع فروش و پس از فروش در نمایندگی لیفتراک کایون – بائولی

ارائه محصولات جدید لیفتراک که مطابق با استانداردهای صنعت و محیط زیست طراحی شده اند و افزایش رضایت خریداران انواع لیفتراک کایون – بائولی، نتیجه تلاش متخصصان در گروه بائولی است. افزایش رضایتمندی مشتریان، افزایش فروش و صادرات لیفتراک های کایون – بائولی را در پی دارد؛ افزایش فروش نیز به رونق اقتصادی کشورها کمک شایانی می کند. شرکت بائولی، لیفتراک های متنوعی را طراحی و به بازار عرضه کرده است؛ در همین راستا نیز خدمات خود را نیز توسعه داده و با به کارگیری نیروهای باتجربه، پشتیبانی مشتریان را برعهده دارد.
خدماتی که در نمایندگی لیفتراک کایون – بائولی به مشتریان ارائه می شوند به سه حوزه اصلی تعمیرات و نگهداری، فروش و تأمین قطعات و برگزاری دوره های آموزشی تقسیم بندی می شوند؛ هر یک از سه دسته خدمات، شامل زیر شاخه های خدماتی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
آموزش تیم متخصص برای اپراتوری لیفتراک، آموزش نحوه تعمیرات و بازرسی دستگاه، آموزش های ایمنی کار با لیفتراک و اصول استاندارد بارگیری و کنترل لیفتراک، از خدمات آموزشی نمایندگی لیفتراک کایون – بائولی هستند. نمایندگی های بائولی وظیه اعزام نیروی متخصص را برای بازرسی و تعمیرات لیفتراک ها بر عهده دارند.
تأمین قطعات یدکی، فروش قطعات اصل، تعویض قطعات آسیب دیده لیفتراک و تعمیرات قسمت های مختلف یک لیفتراک، از خدمات فروش قطعات لیفتراک کایون – بائولی می باشند. بخش تعمیرات و نگهداری لیفتراک نیز شامل خدمات مهندسی و فنی این دستگاه ها می باشد.

انواع لیفتراک کایون – بائولی

شرکت بائولی، انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز کایون - بائولی را تولید و به بازار عرضه می کند. استاکرها، ریچ تراک، جک پالت، یدک کش و بالابر، محصولات دیگر این شرکت صنعتی هستند. با استفاده از انواع لیفتراک بائولی می توان از 1 تا 10 تن بار را با ایمنی بسیار بالا حمل نمود. انواع لیفتراک کایون – بائولی در جدول زیر نمایش داده شده اند.

مدل لیفتراک کایون  بائولی

سری فرعی لیفتراک

نوع سوخت

ظرفیت بارگیری (کیلوگرم)

KBG

KBG18

دوگانه سوز

1800

KBG30

دوگانه سوز

3000

KBG35

دوگانه سوز

3500

KBD

KBD18

دیزلی

1800

KBD30

دیزلی

3000

KBD35

دیزلی

3500

SD100

-

دیزلی

10000

KBE

KBE15

برقی / سه چرخ

1500

KBE18

برقی / سه چرخ

1800

KBE

KBE15

برقی

1500

KBE20

برقی

2000

KBE25

برقی

2500

KBE30

برقی

3000

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا