021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نحوه تعمیرات لیفتراک

آشنایی با نحوه تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1477
برچسب ها

نحوه تعمیرات لیفتراک

- عیب یابی لیفتراک در نمایندگی ها

اولین گام در تعمیرات لیفتراک، مراجعه به نمایندگی ها، می باشد. مشتریانی که به نمایندگی های فروش لیفتراک مراجعه می کنند، تمایل به استفاده و بهره مندی از خدمات پس از فروش، دارند. در ابتدا باید مشکل لیفتراک، شناسایی شود، سپس تعمیرات آغاز گردد. مهندسین با استفاده از تجهیزاتی که دارند، مشکل لیفتراک را پیدا می کنند و سپس به حل آن، می پردازند.

دستگاه های عیب یاب، به قطعات لیفتراک وصل می شوند و ایراد آن را پیدا می کنند. سپس آن قطعه خراب و آسیب دیده، با بالاترین کیفیت، تعمیر می شود، قطعه تعمیر شده، توسط نمایندگی، تضمین می شود. بهتر است جهت جلوگیری از آسیب دیدن و خراب شدن قطعات لیفتراک، هر چند وقت یک بار، لیفتراک را جهت سرویس، به نمایندگی، ببرید.

- شروع تعمیرات

قطعه خراب یا آسیب دیده، توسط مکانیک، تعمیر می شود و سپس در لیفتراک نصب می شود. یکی از اصلی ترین خدماتی که توسط نمایندگی های فروش لیفتراک، به مشتریان ارائه شده است، تعمیرات لیفتراک است.

در این مرحله، لیفتراک یا سایر ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، توسط مکانیک ها و مهندسین، مورد تعمیر قرار می گیرد. لیفتراک در شرایط سختی کار می کند و کار آن، سبک نیست، از این رو، ممکن است در طی این فعالیت های طولانی، دچار آسیب شود و خراب گردد.

- تعویض قطعات

یکی دیگر از سایر خدماتی که توسط نمایندگی ها به مشتریان ارائه شده است، تعویض قطعات آسیب دیده می باشد. قطعه فرسوده و آسیب دیده، با لوازم یدکی اورجینال و اصل، جایگزین می شود. نمایندگی ها، مجاز به استفاده از لوازم یدکی فیک و تقلبی نیستند و می بایست از لوازم یدکی اورجینال استفاده کنند تا کارایی لیفتراک، افزایش یابد.

نحوه تعمیرات لیفتراک

لوازم یدکی فیک (تقلبی) و یا لوازم یدکی اورجینال (اصل)

استفاده از لوازم یدکی فیک، به سایر قطعات لیفتراک، آسیب وارد می کند. به عبارتی می توان گفت که لوازم یدکی و قطعات فیک، زمینه خرابی لیفتراک را فراهم می کنند.

توصیه می شود جهت تعمیرات لیفتراک، از لوازم یدکی اورجینال بهره مند شوید. چرا که لوازم یدکی اورجینال و اصل، سلامت سایر قطعات را هم حفظ می کنند و به سایر قطعات، آسیب نمی زنند. لوازم یدکی فیک تقریبا با قیمتی معادلی لوازم یدکی اورجینال، به فروش می رسند ولی با کارایی و کیفیت عملکردی فوق العاده پایین، موجب خرابی لیفتراک می شوند. در عوض لوازم یدکی اورجینال، موجب افزایش کارایی و کیفیت عملکردی لیفتراک می شوند.

تمام نمایندگی های فروش لیفتراک موجود در سراسر کشور، از لوازم یدکی اورجینال جهت تعمیرات لیفتراک، استفاده می کنند و از طرفی، این تمام لوازم یدکی لیفتراک را به صورت جداگانه هم به فروش می رسانند.

جهت تعمیر ماشین آلات صنعتی، می بایست تعمیرات قطعات و یا تعویض قطعات انجام گیرد؟

پس از تشخیص خرابی لیفتراک، اگر قطعه آسیب دیده باشد و یا خراب شده باشد، توسط مکانیک ها، تعمیر می شود. ولی گاها قطعه آسیب دیده یا خراب شده، قابل تعمیر نمی باشد و توسط قطعه اورجینال، جایگزین می گردد.

قطعه فرسوده هم قابل تعمیر نمی باشد، چرا که عمر خود را کرده است و عملا به درد نمی خورد. از این رو، قطعه فرسوده توسط قطعه نو و اورجینال، جایگزین می گردد. تعمیر قطعه یا تعویض آن، کاملا بستگی به نظر و تشخیص مکانیک دارد و می بایست طبق نظر مکانیک، تعمیرات لیفتراک، صورت گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا