021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک جک

آشنایی با نمایندگی لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1467

بهترین نمایندگی لیفتراک جک را می شناسید؟ لیفتراک جک توسط شرکت چینی جک تولید می شود که از سال 2003  تاکنون در زمینه تولید لیفتراک ها و ادوار انبارداری فعالیت می کند. لیفتراک های جک کاملا حرفه ای هستند و برای حمل و نقل انواع تناژ بار در صنایع مختلف به کار می روند

این لیفتراک ها با موتور قوی خود و بدنه محکم کارایی بسیاری از خود نشان می دهند. شرکت تولید کننده لیفتراک جک با .تلاش فراوان و کار سخت سعی می کند لیفتراک های قوی تر و بهتری با طول عمر زیاد تولید کند. در ادامه، بیشتر به لیفتراک های جک و نمایندگی لیفتراک جک می پردازیم.

خرید از نمایندگی لیفتراک جک

اگر قصد خرید لیفتراک جک را دارید آن را از نمایندگی لیفتراک جک تهیه کنید. لیفتراک هایی که از نمایندگی لیفتراک جک تهیه می شوند دارای گارانتی شرکت جک می باشند. در نتیجه در صورت پیش آمدن هرگونه مشکل فنی برای لیفتراک خریداران می توانند برای دریافت خدمات پس از فروش به نمایندگی مربوطه مراجعه کنند. لیفتراک های جک در انواع برقی، گازی و دیزلی تولید می شوند.

مزیت های خرید لیفتراک جک از نمایندگی لیفتراک جک

هر کدام از این لیفتراک ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از این مدل ها برای کار خاصی کاربرد دارند. لیفتراک های برقی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می توانند در فضاهای بسته و محدود بسیار کارآمد باشند. برخی از مدل های این لیفتراک توانایی حمل بار تا 8 تن را نیز دارند. باتری این لیفتراک ها باید طبق دستورالعمل داده شده توسط شرکت سازنده شارژ شود.  لیفتراک های گازی این برند نیز بسیار کم مصرف هستند و آلودگی خیلی کمی ایجاد می کنند. این لیفتراک ها در مدل های مختلفی تولید شده اند که توانایی حمل بار تا 9 تن را نیز دارند.

این لیفتراک ها هم برای محیط های سربسته و هم برای محیط های آزاد قابل استفاده هستند. لیفتراک های دیزلی  از قدرتمند ترین لیفتراک های این شرکت می باشند. این لیفتراک ها توانایی حمل بار تا 15 تن را نیز دارند و به علت جثه بزرگتر خود برای فضاهای آزاد مناسب تر هستند. این لیفتراک ها برای صنایع بزرگ و انبار های بزرگ به کار می روند. میزان آلودگی این لیفتراک ها بسیار کم می باشد.

مزیت های خرید لیفتراک جک

نمایندگی لیفتراک جک بهترین و سالم ترین لیفتراک های جک را در اختیار خریداران قرار می دهند. از معتبر ترین نمایندگی های لیفتراک جک در ایران می توان به مجموعه معتبر آلفا ماشین اشاره کرد. این شرکت با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه واردات ماشین آلات سنگین و ادوار انبارداری، بهترین لیفتراک های جک را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین قبل از خرید لیفتراک می توانید با کارشناسان خبره این مجموعه مشورت کنید تا بهترین لیفتراک را خریداری کنید.

سخن پایانی

لیفتراک های جک که توسط شرکت چینی جک تولید می شوند از بهترین برند های لیفتراک موجود در بازار می باشند. این لیفتراک ها را باید از نمایندگی لیفتراک جک تهیه کرد تا با ریسک کمتر و اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا