021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک tcm

بررسی نمایندگی لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3211

آشنایی با نمایندگی لیفتراک tcm

شرکت tcm در واقع برای اولین بار در سال 1949 و در ژاپن نخستین لیفتراک های خود را طراحی و تولید کرد. از همان ابتدا این شرکت توانست محصولات خود را در بازار های خارجی به فروش برساند و آن ها را گسترش دهد. هم اکنون نیز این محصولات در کشور های ژاپن، اروپا و چین طراحی و تولید می شوند. نمایندگی لیفتراک tcm در سراسر جهان و ایران وجود دارد و آماده خدمت رسانی و فروش محصولات این شرکت می باشد.

از آنجایی که لیفتراک ها جز یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین ابزار ها در صنعت می باشد و کیفیت این محصول بر کل فعالیت های یک کارخانه اثرگذار است و هرگونه اختلال در این محصول می تواند باعث ایجاد مشکل در فعالیت های یک شرکت و یا کارخانه گردد بنابراین هدف اصلی شرکت تی سی ام جلب رضایت مشتری با ارائه محصولاتی با کیفیت و خدماتی به موقع است.

معمولا این شرکت دارای نمایندگی های فعال در سراسر دنیا از جمله آفریقا، اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه و... دارد و در واقع در هر یک از این نمایندگی ها از افرادی متخصص و مهندسان با تجربه به کار گرفته شده است که بعد از فروش محصولات، خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه دهند و در صورت هرگونه خرابی و ایجاد مشکل برای لیفتراک آن ها را تعمیر نمایند.

بنابراین در صورتی که برای قطعات لیفتراک مشکلی به وجود آید بهتر است به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه نمایند زیرا در بازار قطعات تقلبی که مشابه با اصل باشد بسیار است. همچنین استفاده از قطعات تقلبی و غیر اورجینال باعث آسیب دیدن بیشتر قطعات مربوط به لیفتراک و افزایش خطرات ناشی از خرابی می گردد و می تواند بر طول عمر دستگاه اثراتی منفی و مخرب داشته باشد.

نمایندگی لیفتراک tcm

انواع لیفتراک در نمایندگی tcm

لیفتراک های تی سی ام جز یکی از محبوب ترین برند ها در دنیا لیفتراک است و در سراسر دنیا طرفداران خود را دارد. نمایندگی لیفتراک tcm انواع مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد که همگی از نظر کیفیت، طراحی و کارایی در بهترین سطح خود می باشند و دارای قیمتی مناسب و هزینه نگهداری و تعمیرات پایین می باشند و به طور کلی بسیار مقرون به صرفه هستند.

این لیفتراک ها در انواع مختلف دیزلی، گازسوز و برقی در نمایندگی لیفتراک tcm موجود می باشند که هر یک از این ها خود دارای مدل های مختلف هستند که هر کدام کارایی خود را دارند و از نظر قیمت نیز متفاوت می باشند.

در واقع برخی از این لیفتراک ها مناسب سطح هموار و برخی دیگر مناسب سطح ناهموار می باشند. برخی دیگر از لیفتراک ها نیز برای محیط های بسته کاربرد دارد و برخی دیگر برای مکان هایی که تهویه مناسب ندارند مناسب است.

به طور کلی تمامی این لیفتراک دوستدار محیط زیست می باشند و میزان و مصرف سوخت آن ها پایین می باشند و آلودگی برای محیط زیست به وجود نمی آوند. محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند که در صورت لزوم می توان از این خدمات استفاده کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا