021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید

با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2553

لیفتراک دوسان جزو تجهیزات انبار داری می‌ باشند و از آنها در جهت حمل و نقل بار و جابجایی آنها در صنایع گوناگون و کارخانجات استفاده می شود. کمپانی لیفتراک سازی دوو برای اینکه بتواند خدمات گسترده و بهتری را به متقاضیان لیفتراک های خود ارائه کند اقدام به تاسیس نمایندگی لیفتراک دوو دوسان کرده است.

در نظر داشته باشید که خریداران اگر بتوانند لیفتراکی را که منطبق با نیاز های مصارف صنعتی شان باشد تهیه کنند مطمئناً سرعت بارگیری و جابجایی بار در مراکز مذکور بسیار راحت تر و سریعتر انجام خواهد شد، همچنین امنیت پرسنل و کالا های موجود در این صنایع کاملاً تضمین می شود.

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان یک مرکز معتبر می باشد، این مرکز با داشتن یک برنامه ریزی بسیار منظم و دقیق خدمات بسیار مطلوبی را به مشتریان خود ارائه کرده است و با به کارگیری این برنامه منسجم، کارشناسان و متخصصان نمایندگی لیفتراک دوو دوسان به راحتی تمامی موارد موجود در خصوص دستگاه های لیفتراک را برای مراجعه کنندگان تشریح می کنند و آنها را در جهت خریدی منطبق با نیاز های خود راهنمایی می نمایند. در نظر داشته باشید که در این نمایندگی تامین قطعات جانبی، تعمیرات کلی-جزئی و همچنین بازرسی های دوره ای نیز انجام می‌شود.

دیدگاه نمایندگی لیفتراک دوو دوسان:

مطمئناً نگهداری اصولی و تعمیرات به موقع در لیفتراک های دوو دوسان به شکل قابل توجهی می تواند طول عمر دستگاه را بالا ببرد. در نظر داشته باشید که استفاده صحیح از لیفتراک ها نیز می تواند این مهم را تجلی بخشد و از هزینه های گزاف ممانعت به عمل آورد. نمایندگی لیفتراک دوسان با ۳ دیدگاه به مالکین این دستگاه ها آموزش هایی برای نگهداری و تعمیرات لیفتراک ها می دهد. این سه دیدگاه را در ادامه عنوان خواهیم کرد.

دیدگاه اول

نمایندگی لیفتراک دوو اذعان دارد که حتماً این دستگاه ها به صورت روزانه بررسی شوند، این کار قبل از شروع فعالیت لیفتراک دوسان در بخش‌ های مختلف باید به صورت دقیق انجام شود. مواردی که باید بررسی شوند عبارت است از:

  • لاستیک ها
  • روشنایی
  • شارژ باتری
  • روغن موتور
  • اهرم های کنترل
  • سیستم های هشدار
  • ترمزها و غیره.

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

دیدگاه دوم

داشتن یک برنامه منظم برای بازرسی کردن پرسنل نمایندگی لیفتراک دوسان لازم و ضروری است. اصولاً مالکین این دستگاه ها باید بررسی ها را بعد از گذشت ساعت های کاری مشخص انجام دهند، این ساعات به شرح زیر می باشند:

  • پس از گذشت ۲۵۰ ساعت
  • پس از گذشت ۵۰۰ ساعت
  • پس از گذشت ۱۰۰۰ ساعت.

دیدگاه سوم

توصیه می شود که در تمیز نگه داشتن لیفتراک ها همواره کوشا باشید، این امر به استثنای زیبایی ظاهری در این دستگاه ها می تواند از ذرات آلوده و یا گرد و غبار هایی که به داخل قطعات موتور می روند ممانعت به عمل آورد و منجر به جلوگیری از حوادث احتمالی آن شود. در این خصوص حتماً باید در هفته یکبار فیلتر لیفتراک را تمیز کنید، این امر باعث می شود به استثنای مدیریت هزینه های جاری در خصوص حمل و نقل کالاها نیز به میزان قابل توجهی ایمنی در لیفتراک های دوسان ایجاد شود و این لیفتراک ها بتوانند تا سال های متمادی بدون کوچکترین مشکلی به کار خود ادامه دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا