021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای خرید و فروش لیفتراک کارکرده

راهنمای خرید و فروش لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1486

امروزه خرید و فروش لیفتراک کارکرده بسیار رایج می باشد. زیرا لیفتراک ها ماشین آلاتی گران قیمت می باشند و هر کسی قادر به خرید لیفتراک نو برای کسب و کار خود نمی باشد. همچنین به دلیل تحریم های چند سال اخیر واردات لیفتراک به ایران بسیار سخت شده است. کسب و کار هایی که زیاد از لیفتراک استفاده نمی کنند و فقط در طول روز به مدت چند ساعت محدود از آن استفاده می کنند بهتر است لیفتراک دست دوم سالم خریداری کنند.

اما کسانی که لیفتراک را برای استفاده زیاد و مداوم می خواهند بهتر است لیفتراک نو خریداری کنند. خرید لیفتراک دست دوم ریسک های زیادی دارد. زیرا خرید یک لیفتراک دست دوم و سالم کاری آسان نمی باشد و ابتدا باید تحقیق و بررسی زیادی توسط خریدار انجام گیرد. در ادامه بیشتر به مسائل مربوط به خرید و فروش لیفتراک کارکرده می پردازیم.

نکاتی مهم در مورد خرید و فروش لیفتراک کارکرده

برخی از نمایندگی ها که لیفتراک اجاره می دهند بعد از مدتی ممکن است اقدام به فروش لیفتراک کارکرده بکنند و یا کارخانه ها و صنایع بزرگ ممکن است بعد از مدتی لیفتراک جدید خریداری کنند و لیفتراک های قدیمی خود را بفروشند. اکثرا برای فروش لیفتراک کارکرده 40 درصد قیمت لیفتراک نو را تعین می کنند. قبل از خرید لیفتراک کارکرده ابتدا باید نیاز خود را تعین کنید.

فضایی که می خواهید لیفتراک را در آن به کار بگیرید، عواملی مانند میزان ساعتی که می خواهید لیفتراک برایتان کار کند، ارتفاعی که باید کالا را بالا ببرد، وزن باری که می خواهید برایتان جا به جا کند و میزان بودجه تان، همگی در انتخاب و خرید لیفتراک دست دوم تاثیر دارند.

راهنمای خرید و فروش لیفتراک کارکرده

قبل از فروش لیفتراک کارکرده باید تمامی گزینه های موجود را با هم مقایسه کنید

لیفتراک را در حضور فروشنده امتحان کنید. لیفتراک باید توسط یک کارشناس مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در هنگام خرید و فروش لیفتراک کارکرده باید به میزان کارکرد لیفتراک توجه کرد. تمامی سوابق تعمیر و تعویض قطعه لیفتراک باید چک شود. سالم بودن لیفتراک به نحوه نگهداری از لیفتراک بستگی دارد. اگر لیفتراک به صورت دوره ای بررسی شده و سرویس شده باشد می توان تا حد زیادی از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد.

مزیت خرید و فروش لیفتراک کارکرده توسط نمایندگی معتبر

شرکت معتبری مانند مجموعه آلفا ماشین که در زمینه لیفتراک فعالیت دارد اقدام به فروش لیفتراک کارکرده می کند. اگر قصد خرید لیفتراک دست دوم دارید توصیه ما این است که حتما لیفتراک خود را از نمایندگی معتبر تهیه کنید. زیرا این نمایندگی ها به صورت مرتب و دوره ای لیفتراک ها را توسط مهندسین خبره بررسی کرده اند. در نتیجه لیفتراک های سالم تری در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

سخن آخر

خرید و فروش لیفتراک کارکرده توسط نمایندگی ها و صنایع مختلف صورت می گیرد. زیرا امروزه با وجود تحریم ها واردات این ماشین آلات کاری آسان نیست. قبل از خرید لیفتراک کارکرده با یک کارشناس خبره در مورد خرید لیفتراک مشورت کنید تا بیشترین بهره را از پول پرداختی خود داشته باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا