021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک کوماتسو

نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 15739

  شرکت Komatsu در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد. کوماتسو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتی است. گروه Komatsu علاوه بر این که یکی از مجریان بین المللی در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمینه های دیگری مانند ساخت و تولید تجهیزات جانبی (قطعات انواع ماشین های سنگین)، ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات راهسازی مشغول به کار فعالیت است.
  نام واقعی "کوماتسو" به زبان انگلیسی به عنوان "درخت کاج کوچولو" ترجمه می شود و طبق افسانه، به اواسط دوره "هین" (794-1192) می رسد.
  در آن زمان، کاظم راهب امپراتور، هنگام گردش در منطقه هوکوریکو، یک نهال کاج را بنا کرد و منطقه ای که در آن رشد کرد، به نام " komatsubara" ، کوماتسوبارا (کاج کوچک باغ) بود.  گفته می شود این نام به کوماتسو "Komatsu" کوتاه شده است. اولین آرم انتخاب شده برای نشان دادن شرکت تازه تأسیس کوماتسو نیز این درخت کاج کوچک را نمادین کرد. 
  Komatsu با سیاست های مشتری مداری و ایجاد اطمینان و اعتماد جهانی، متعهد به ارائه محصولات ایمن، خلاق و همچنین خدماتی است که به بهترین وجه نیازها و انتظارات مشتریان خود در سراسر جهان را برآورده می کند. کوماتسو، دومین تولید کننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در سطح جهانی است.
  محصولات شرکت کوماتسو، توانسته تقریباً تمام نیازهای صنعتگران را تأمین کند. در طراحی و ساخت ماشین آلات کوماتسو از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. لیفتراک های کوماتسو با استفاده از جدیدترین طراحی ها به منظور ارائه محصولاتی بادوام و قابل اعتماد، طراحی و روانه بازار شده است.
  Komatsu  انواع مدل لیفتراک و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید می کند. علاوه بر این، شرکت کوماتسو خدمات پس از فروش گسترده ای را توسط بهترین تکنسین های خود، به خریداران ازائه می کند.
  اگر چه کوماتسو تولید و فروش محصولات خود را در دهه 1960 در ایالات متحده آغاز کرد، نمایندگی جدید این شرکت در آمریکای شمالی در سال 1970 با دید تازه ای برای صنعت ایجاد شد. هدف ایجاد نمایندگی کوماتسو در منطقه دیگری از آمریکا، گسترش مراکز توزیع بیشتر برای فروش محصولات کوماتسو بود؛ مراکزی که بتواند مشتریان را به طور مداوم پشتیبانی کند.
  امروزه، Komatsu America دومین تولید کننده و تأمین کننده تجهیزات ساخت و ساز در آمریکای شمالی است که دارای اعتبار بالایی است.
  این شرکت تولید و فروش کامل تجهیزات ساخت و ساز یکپارچه از کوچکترین ابعاد گرفته تا بزرگترین ماشین های صنعت و معدن، را به خود اختصاص می دهد. خط تولید، شامل تولید انواع ماشین، بیل هیدرولیک، لودر چرخدار ، بولدوزر خزنده و لیفتراک می باشد.
  شرکت کوماتسو در ایران هم نمایندگی های فراوانی دارد و هر کدام تمام خدمات دستگاه را به مشتریان خود ارائه می کنند. ارائه انواع مدل لیفتراک (دیزلی – دوگانه سوز – برقی) در تناژ مختلف، تأمین قطعات یدک لیفتراک و خدمات پس از فروش و تعمیرات بر عهده نمایندگی های مجاز کوماتسو در ایران است.

لینک های مرتبط:
لیفتراک کوماتسو برقی سری AE/AM
لیفتراک کوماتسو برقی مدل BE30

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا