021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

آشنایی با نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2087

بررسی نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

لیفتراک ها معمولا جز یکی از بهترین ابزار های صنعتی هستند که از آن ها در حمل و نقل و جا به جایی بارهای سنگین استفاده می شوند و از این رو جز بهترین و پرکاربردترین دستگاه ها هستند و به همین دلیل نیز ممکن است با گذشت زمان و در اثر عوامل مختلف دچار خرابی شوند پس در ادامه به بررسی نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک خواهیم پرداخت.

لیفتراک ها در انواع و برند های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و تمامی لیفتراک ها دارای نمایندگی های فعال در سراسر جهان هستند و هر برند، نمایندگی مخصوص به خود را دارد و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشند.
نمایندگی های لیفتراک در زمینه خرید و فروش لیفتراک های صفر و یا کارکرده فعالیت دارند و همچنین خدمات پس از فروش این دستگاه ها را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر این بسیاری از این نمایندگی ها در زمینه اجاره لیفتراک نیز فعالیت دارند و به کسانی که توانایی خرید لیفتراک را ندارند محصولات خود را با شرایطی خاص به متقاضیان اجاره می دهند.

همچنین برخی از تعمیرات مربوط به لیفتراک در نمایندگی ها انجام می گیرد و بهتر است در صورت خراب شدن قطعات لیفتراک به نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه کرد و با خیال راحت به تعمیر قطعات لیفتراک و یا تعویض این قطعات پرداخت. بنابراین نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک جز جدانشدنی از یکدیگر می باشند و در بسیاری از نمایندگی ها برای ارائه چنین خدماتی از متخصصان و مهندسان با تجربه و کاربلد کمک گرفته شده است.

نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

تعمیرات لیفتراک

لیفتراک ها در واقع ماشین آلاتی پیچیده هستند و از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند که هر یک از این اجزا ممکن است بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی گردند و در صورت خرابی به دستگاه نیز آسیب رسانند و در عملکرد کلی لیفتراک تاثیر منفی داشته باشند. برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی بهتر است با قطعات لیفتراک آشنایی کامل داشت و برخی از نکات را رعایت کرد.

به طور کلی قطعات لیفتراک ها به دو دسته داخلی و بیرونی تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها خود دارای اجزای مختلفی می باشند. برخی از مهم ترین این قطعات عبارت است از:

موتور لیفتراک، پمپ روغن، پمپ هیدرولیک، سوپاپ، گیربکس، فیلتر ها، شمع ها، دکل ها، شاخک ها، نگهدارنده ها، باطری، اتاق راننده، رگلاتور، میکسر و...

در صورت خرابی هر یک از قطعات لیفتراک بهتر است در اسرع وقت اقدام به تعمیر و یا تعویض آن نمایید زیرا در صورت خرابی هر یک از این قطعه ها ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب رسانند.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام تعویض قطعات توجه به اصل و اورجینال بودن قطعه جایگزین است زیرا قطعه بی کیفیت و غیر اصل در کوتاه ترین زمان دچار خرابی می گردد و به دیگر قطعات نیز آسیب می رساند.

نکته مهم دیگر برای جلوگیری از خراب شدن لیفتراک سرویس دهی منظم آن می باشد که بهتر است هر چند وقت یک بار تمامی قطعات با دقت بازرسی شوند. بنابراین نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک از موضوعات مهم در زمینه خرید و تعمیر لیفتراک است که باید به آن توجه شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا