021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معتبرترین مراکز در زمینه تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

معتبرترین مراکز در زمینه تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1371

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو به صورت حرفه ای؟

در رابطه با  تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو باید گفت، لیفتراک ها به دلیل توانایی بالایی که در  در کاهش کار کارکنان و همچنین افزایش کارایی در انتقال کالاهای سنگین و تجهیزات از یک نقطه به نقطه دیگر دارند، برای بسیاری از شرکت های صنعتی و تولیدی یک ضرورت به حساب می آیند. با این حال گاهی شاهد آن هستیم که از لیفتراک ها خارج از توان و ظرفیت آنها استفاده می شود و همین موضوع باعث افزایش خرابی در لیفتراک می شود.

اگر روزانه با لیفتراک کوماتسو و یا سایر برندها کار می کنید، باید از این ۴ مشکل رایجی که ممکن است در لیفتراک اتفاق بیفتد آگاه باشید و بدانید که چگونه می توانید آنها را عیب یابی کنید. این امر همچنین به حداقل هزینه های تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو در آینده کمک خواهد کرد.

 

۱- فرمان معیوب

به دلایل مختلف ممکن است فرمان لیفتراک شما به درستی کار نکند. این می تواند به دلیل سطح پایین انتقال مایع فرمان باشد که باعث می شود فرمان به اندازه کافی سریع تغییرات جهت را انتقال ندهد. در این صورت، کافی است مایع مخصوص فرمان را پر کنید یا آن را تعویض کنید. دلیل دیگر معیوب بودن فرمان، دنده های فرسوده موجود در لیفتراک شماست. این امر نیاز به توجه سریع دارد و بهتر است با یک مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو حرفه ای تماس بگیرید.

 

۲- مشکلات بالابر یا "دکل"

دکل به معنی قاب و مکانیزم بالابر لیفتراک است. یکی از رایج ترین مشکلات در هنگام کار لیفتراک این است که دکل بالا یا پایین نمی رود و کج نمی شود / به سرعت و به اندازه کافی تغییر نمی کند. دکل همچنین می تواند بدون این که نیاز باشد به خودی خود  بالا برود و پایین بیاید و باعث آسیب به تجهیزات یا کالاهای حمل شده می شود.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

اینها اغلب مشکلات هیدرولیکی بوده و  به این معنی است که سطح مایع هیدرولیک لیفتراک کم است. هرچه سطح مایعات کمتر باشد، بالا آمدن، افتادن، کج شدن و سایر حرکات دکل، لیفتراک سخت تر خواهد بود. اولین اقدام  برای برطرف کردن مشکل، اطمینان پیدا کنید که مایع هیدرولیک لیفتراک به هر دلیلی کم نشده باشد. اگر مشکل در نشت جدی روغن در سیلندر بالابر است، باید سریعاً توسط یک متخصص حرفه ای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو بررسی شود.

 

۳- لاستیک فرسوده

مانند همه اتومبیل ها و کامیون ها، لاستیک های لیفتراک نیز فرسوده می شوند. لاستیک های فرسوده بر عملکرد لیفتراک تأثیر منفی می گذارد و عملکرد آن را ایمن نمی کند. از این رو، به جای به تعویق انداختن تعویض لاستیک، ضروری است که لاستیک های خود را مرتباً چک کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

 

خرید قطعات لیفتراک کوماتسو با ارزان ترین قیمت؟

برای خرید ارزان قیمت و بدون واسطه قطعات لیفتراک کوماتسو بهتر است به نمایندگی کوماتسو مراجعه کنید. نمایندگی کوماتسو خدمات مختلفی برای مشتریان خود ارائه می دهد به عنوان مثال، ای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو، سرویس لیفتراک و ... برای دریافت چنین خدماتی بهتر است به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید.

 

https://geniegrips.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا