021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی لیفتراک تویوتا

بررسی لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2298
برچسب ها

شرکت تویوتا یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‏ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات حمل و نقل است. از جمله تجهیزات حمل و نقل شرکت تویوتا، لیفتراک تویوتا است. شرکت تویوتا با استراتژی‏های بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش ایمنی، از قدرتمندترین تولیدکنندگان لیفتراک با هدف تولید سبز است.

لیفتراک تویوتا با ایمنی، راحتی، بهره‌وری بالا برای حمل کالا روی سطح زمین طراحی و ساخته شده است. خط کامل تجهیزات جابجایی مواد تویوتا، انواع جک‌های پالت دستی، لیفتراک‌های برقی، لیفتراک‌های احتراق داخلی، کامیونهای دستی، وانت سفارش‌ها، جک‌های پالت برقی و استیکرها، جک‌های ایستاده برقی، جک‌های لیفتراک با ظرفیت بالا، وسایل نقلیه هدایت خودکار و چنگک‏های جدید و تجهیزات حمل بندری و هر نوعی از تجهیزات که برای بلند کردن، جابجایی، انباشت یا حمل کردن نیاز دارید را برای شما تولید می‏کند. لیفتراک‌های پنوماتیک و لارج دیزل (Large IC Diesel) دارای موتور 1KD دیزل هستند. موتور 1KD یک موتور چهار سیلندری است که به کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه‏ای کمک می‌کند. این موتور دارای یک توربو شارژ است و از مزایای آن قدرت و کارایی عالی می‌باشد.

 

ویژگی‌های پیشرفته لیفتراک تویوتا با هدف کاهش هزینه‌ها

 

چهارده لیفتراک برقی که توسط شرکت تجهیزات صنعتی تویوتا تولید می‏شوند، دارای ویژگی‌هایی هستند که به شرکت‏ها کمک می‌کنند تا هم هزینه‌های عملیاتی و هم میزان آسیب دیدگی احتمالی تجهیزات را کاهش دهند. لیفتراک‌ها مجهز به سیستم مدیریت ناوگان I-site هستند که مبتنی بر پارامترهایی عملکرد کامیون‏های تویوتا هستند و با نظارت بر استفاده از کامیون، عملکرد راننده و وضعیت باتری، به مدیران ناوگان حمل و نقل این امکان را می‏دهند تا بهینه سازی بهره‌وری کل را افزایش دهند. مدیران ناوگان حمل و نقل می‏توانند از طریق برنامه تلفن همراه و یک پرتال وب از هر فاصله‏ای به راحتی به لیفتراک‌ها و Toyota I_Site دسترسی داشته باشند.

از سایر ویژگی‌های لیفتراک تویوتا، بررسی‏های قبل از عرضه تجهیزات به بازار است. این بررسی‏ها تضمین می‌کند که لیفتراک‌ها قابل اعتماد و ایمن هستند. لیفتراک تویوتا دارای خدمات منحصر به فرد پس از فروش است. این خدمات شامل آموزش جامع راننده، در دسترس بودن یک تکنسین خدمات میدانی مستقر در منطقه و ارائه خدمات باطری و بازرسی سایت برای کمک به مشتری در بهینه سازی چگونگی استفاده از تجهیزات می‌باشند. لیفتراک برقی تویوتا در مدل‌های Toyota Traigo و FBE18 دارای بدنه‌ای جمع و جور و عملکرد چرخشی هستند که باعث می‌شود لیفتراک حتی در مکان‌های باریک، به راحتی مانور دهد. از جمله ویژگی‏هایی این مدل لیفتراک تویوتا سازگاری با اپراتور عملیاتی، راحت و روان بودن در عملکرد است. علاوه بر این راندمان بالای انرژی و کیفیت بالای موتورها، عملکرد موتورها را 20٪ بهبود می‌دهد. سیستم پایداری فعال تویوتا (SAS) از پارامترهای اصلی کنترل عملکرد لیفتراک است و خطر تصادفات احتمالی را کاهش می‌دهد و میزان حرکت پالت را به حداکثر می‌رساند. تمام این عوامل به اپراتورها اجازه می‌دهد تا ضمن حفظ سطح بهره‌وری در طول روز، با خیال راحت کار کنند.

 

منابع:

https://www.Toyota Forklift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا