021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک و نکات مهم درباره ی آن

خرید لیفتراک و نکات مهم درباره ی آن
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1886

در نظر داشته باشید که خرید لیفتراک حاوی نکاتی است که باید حتما آنها را در نظر بگیریم، در ادامه می خواهیم در خصوص این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

خرید لیفتراک - بدیهی است که یکی از پارامترهای مهم در خصوص قیمت لیفتراک ظرفیت باربری لیفتراک می باشد، مطمئناً هر چقدر این ظرفیت بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. مسلماً در هنگام خرید لیفتراک، خریدار باید نسبت به مصارف خود اقدام به انتخاب یکی از نمونه های دستگاه مذکور کند. در نظر داشته باشید که تناژ انواع لیفتراک یکی از مهمترین شاخص های خرید آن است و کاملاً ارتباط مستقیم با مصارف خریدار دارد، بنابراین چنانچه خریدار به این نکات دقت کند هزینه معقول و منطقی بابت لیفتراک خواهد کرد در غیر این صورت پول اضافی برای دستگاه انتخابی خود هزینه کرده است.

خرید لیفتراک - برند سازنده

برند سازنده دستگاه لیفتراک مطمئناً یکی از شاخص های کیفیت، دوام و طول عمر این دستگاه می باشد. در نظر داشته باشید که اگر برند معتبر برای این دستگاه در نظر گرفته شود مطمئناً در دراز مدت هزینه های اضافی جهت سرویس و تعمیر بر روی دوش خریدار نخواهد گذاشت.

خرید لیفتراک - لیفتراک مناسب

آنچه که حائز اهمیت است این است که خریدار نباید به هیچ عنوان به فکر دستگاه ارزان‌ قیمت باشد زیرا هزینه کم در خصوص این دستگاه به سادگی می تواند در دراز مدت چندین برابر هزینه اولیه را برای خریدار در پی داشته باشد. عموماً دستگاه ها و برند های ارزان قیمت ساختار بی کیفیت و پشتیبانی کمپانی را همراه خود ندارند.

خرید لیفتراک

خرید لیفتراک - هزینه های لیفتراک

یکی دیگر از پارامتر های مهم در خصوص خرید این دستگاه، هزینه های عملیاتی لیفتراک می‌ باشد. چنانچه این هزینه ها توسط خریدار در نظر گرفته شوند مطمئناً مالکین آنها در دراز مدت هزینه های بسیار پایینی را متحمل می شوند، این هزینه ها عبارت است از:

هزینه سوخت لیفتراک نسبت به سوخت مصرفی آن

هزینه های روغن

هزینه‌های تمام موارد مصرفی لیفتراک.

خرید لیفتراک - گارانتی لیفتراک:

عنوان این پاراگراف گویای اهمیت موضوع می باشد. خریداران عزیز حتماً در هنگام خرید لیفتراک در خصوص ضمانت نامه های برند مورد نظرشان کاملا اطلاعات کسب کنند زیرا خراب شدن قسمت‌ هایی از لیفتراک در دراز مدت اجتناب ناپذیر است و در صورتی که گارانتی موجود دستگاه بتواند آن را ساپورت کند به راحتی معضلاتی از این قبیل مرتفع خواهند شد. درست است ضمانتنامه و گارانتی هزینه‌ های اضافی می باشند اما بی تردید در طولانی مدت کاملاً هزینه های اولیه را جبران خواهند کرد.

خرید لیفتراک - قیمت لیفتراک:

در خصوص قیمت لیفتراک ها باید بگوییم که این دستگاه ها دارای قیمت های گوناگونی می باشد، اما مدل های جدید آنها به صورت متوسط قیمتی بین ۱۶ هزار تا ۵۰ هزار دلار دارند. همانطور که اشاره شد ظرفیت دستگاه لیفتراک و ابعاد آن قیمت آنها را مشخص می کند، بنابراین مطمئناً هزینه ها بین ۱۵ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار برای دستگاه‌ های لیفتراک جدید امری بدیهی می باشد. در نظر داشته باشید که حتماً خریدی انجام دهید که منطبق با نیازهای کاری شما باشد تا به هیچ عنوان از خرید دستگاه پشیمان نشوید، کاملاً این موضوع را جدی بگیرید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا