021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - عاملی که باعث به وجود آمدن تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می شوند کدامند؟

عاملی که باعث به وجود آمدن تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می شوند کدامند؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2495

عوامل مهم و متداولی که باعث تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می شوند کدامند؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر می شود، برخی از آنها جزئی و سطحی هستند و با کمترین هزینه تعمیر می شوند و برخی دیگر عمقی هستند و بخش های وسیعی از لیفتراک را درگیر می کنند و نیاز به هزینه بیشتری دارند. ما در این مقاله به عوامل مهم و متداولی که باعث خرابی لیفتراک هایستر می شوند می پردازیم و راه حل های مقابله با آنها را نیز بیان می کنیم. توصیه می کنم با ما همراه باشید و ادامه مقاله را دنبال کنید.

۱. ذخیره سازی نامناسب

لیفتراک های دیزلی، برقی و دوگانه سوزی که در محیط باز کار می کنند، می توانند گرد و غبار ایجاد کنند که جوندگان را به خود جلب می کند. جوندگان سیم را می خورند و گرد و غبار می تواند در اتصالات الکتریکی  لیفتراک هایستر اختلال ایجاد کند.

حتی گاهی در اثر ذخیره سازی نامناسب شما می بینید که موش ها وارد لیفتراک می شوند و خساراتی را به لیفتراک وارد می کنند. موش ها و سایر جوندگان به محض اینکه وارد لیفتراک شما می شوند، سیم و مهر و موم را خواهند جوید.

کارشناسان توصیه می کنند لیفتراک ها را در محل سرپوشیده و به دور از باد و باران پارک کنید، و قبل از پارک کردن لیفتراک، کلیه اتصالات الکتریکی لیفتراک و سایر مناطق تجمع گرد و غبار را تمیز کنید. استفاده از هوای فشرده برای پاکسازی از آب بهتر و ایمن تر است. این کار باعث می شود که هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر در طولانی مدت کاهش پیدا کند.

۲. مسائل مربوط به آب و هوا

کار در شرایط مرطوب و گل آلود می تواند لیفتراک را تحت فشار قرار دهد. به عنوان مثال، لیفتراکی که در مناطق باز و در شرایط گل و لای کار می کند، گل و لای موجود می تواند بین چرخ ها گیر کرده و  باعث ساییدگی زودرس دیواره های لاستیک در اثر سخت شدن گل شود.

  انواع لیفتراک هایستر

گرچه اجتناب از این شرایط دشوار است، اما درک مسائل مربوط به آب و هوا می تواند شما را نسبت به مشکلات احتمالی آگاه کند و هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را نیز کاهش دهد.

۳. نادیده گرفتن سیگنال های هشدار دهنده

چراغ های هشدار دهنده روی صفحه نمایش لیفتراک هایستر به یک دلیل وجود دارد، اغلب مواردی را نشان می دهد که باید برطرف شوند، مانند فشار هیدرولیک کم، دمای بالای موتور یا شافت که نمی چرخد. با این حال، اغلب اوقات این سیگنال ها نادیده گرفته می شوند، در نتیجه خرابی ماشین آلات ایجاد می شود و کاربران به تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر نیاز پیدا می کنند.

۴. اپراتورهای آموزش ندیده

با بزرگتر شدن کسب و کار و صنایع، صاحبان صنایع مجبور به استخدام کمک های خارجی می شوند که شاید برای کار با لیفتراک ها آموزش دیده نباشد. عدم آموزش می تواند منجر به سوء استفاده از لیفتراک و خرابی های پرهزینه شود.

توجه داشته باشید که شرایط اقتصادی نسبت به پنج سال قبل سخت تر شده است و صنعتگران توان خرید تجهیزات به روز را ندارند، بنابراین، توجه ویژه به بررسی های منظم تعمیر و نگهداری برای اطمینان از اینکه تجهیزات آنها درست کار می کنند بسیار مهم است.

https://www.werepairsdubai.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا