021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با روش تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

آشنایی با روش تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1200

الزامات تعمیر لیفتراک

تعمیرات هر دستگاه، بدون شک هدفی را دنبال می کند. تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا نیز با اهداف خاصی انجام می شود و الزامات خاصی را در پی دارد. طبق این الزامات، تعمیر لیفتراک ضروری می شود و باید در زمان های مشخص انجام شود.

1- اولین عاملی که تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا را ضروری می کند، تامین امنیت در یک مجموعه است. هر شرکت باید تدابیر خاصی  را برای حفظ امنیت جانی کارگران خود به کار بگیرد و اصولا این تدابیر در تمامی کشورهای دنیا طبق استانداردهای خاصی انجام می گیرد. بر اساس این ضرورت است که تعمیر لیفتراک اهمیت پیدا می کند.

2- اصلی ترین دلیلی که لیفتراک ها به عنوان ماشین های صنعتی جایگزین نیروی انسانی شدند، سهولت در حمل و نقل بود. حال اگر دستگاه لیفتراک شما دچار آسیب شود، این هدف میسر نمی شود و به نوعی سرعت و عملکرد در مراکز صنعتی پایین می آید. بنابراین لازم است که تعمیرات لیفتراک را به صورت مداوم انجام دهید تا بازدهی مجموعه تولیدی خود را افزایش دهید.

3- هرگونه روش تعمیری که برای لیفتراک استفاده می شود، می تواند عمر آن را به سرعت افزایش دهد. پس اگر به دنبال آن هستید که مدت زمان استفاده از دستگاه را ارتقا دهید، بهترین توصیه ای که می توانیم برای شما داشته باشیم تعمیرات آن است.

تعمیرات تخصصی لیفتراک چه زمانی کاربرد دارد؟

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که از کجا بفهمیم دستگاه لیفتراک ما خراب است و نیاز به تعمیر دارد؟ لزوما تعمیرات تخصصی لیفتراک زمان بندی خاصی ندارد و شما از روی دانستن چند علائم ساده نیز می توانید خرابی و عدم کارکرد سابق دستگاه را متوجه شوید. البته عده زیادی از کارفرمایان به منظور جلوگیری از خرابی های غیر قابل جبران، زمان بندی و تقویم خاصی را برای تعمیرات اختصاص داده اند.

آشنایی با روش تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا

به طور کلی از روی علائم زیر می توانید زمان نیاز دستگاه به تعمیرات را تشخیص دهید:

- شنیده شدن صدای اضافی از اجزای داخلی

بهترین راه برای تشخیص خرابی، به گوش رسیدن صداهای ناهنجار از قسمت های مختلف لیفتراک است. تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا هرگونه صدای ناهنجار را در قسمت های مختلف دستگاه از بین می برد.

- وجود مشکل حین رانندگی

اگر زمان رانندگی با لیفتراک مشکلی را حس کردید، زمان تعمیرات فرارسیده است. ممکن است در قسمت هایی مانند لاستیک و ... مشکلاتی به وجود آمده باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای جلوگیری از تصادفات غیر منتظره، هرچه سریع تر نسبت به تعمیرات دستگاه لیفتراک اقدام کنید.

در صورتی که چنین مشکلاتی را در دستگاه خود مشاهده کردید، باید از مراکز تعمیرات راهنمایی بگیرید. فعالان این حوزه می توانند در برطرف کردن مشکلات لیفتراک شما حرفه ای عمل کنند. البته باید دقت کنید که لیفتراک شما برقی یا دستی است زیرا این دو عامل می توانند مستقیما کیفیت تعمیرات را تحت تاثیر قرار دهند. به عنوان مثال، تعمیرات لیفتراک های برقی دشوارتر از لیفتراک های دستی است و مدت زمان بیش تری لازم است تا آن را مورد بررسی و بازبینی قرار دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا