021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2250

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

لیفتراک ها در دسته ماشین آلات پرکاربرد قرار دارند که از این محصولات در محیط های مختلف صنعتی استفاده می شود به همین دلیل ممکن است با گذشت زمان و بنا به دلایل مختلف دچار خرابی و مشکل گردند که برای تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل بهتر است در اسرع وقت اقدام کرد و در ابتدا مشکل را پیدا کرده و بعد از آن قطعه مورد نظر را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کرد.

برخی از مهم ترین قطعات لیفتراک اشتیل عبارت است از: بدنه دستگاه، دکل ها، شاخک ها، تکیه گاه شاخک ها، اتاق راننده، سقف کابین، چرخ ها، تجهیزات هشداردهنده، وزنه های تعادل، ترمزها، اهرم ها، پدال، فرمان، سیستم روشنایی لیفتراک، نگهدارنده بار، زنجیره بالابر و... هر یک از این تجهیزات طبق آخرین تکنولوژی ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

هر یک از این قطعات ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند که در این صورت بهتر است در کوتاه ترین زمان قطعات تعمیر شوند زیرا ممکن است سبب خرابی دیگر قطعات گردند پس تعمیر و یا تعویض به موقع قطعات از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در طول عمر دستگاه و کارکرد آن بسیار موثر است و تاثیری مثبت دارد.

لیفتراک های اشتیل در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که عبارت است از: لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی  و لیفتراک های گاز سوز. هر یک از این لیفتراک ها کارکرد و ویژگی های خاص خود را دارند بنابراین از قطعات مختلف و متفاوت از همدیگر تشکیل شده اند در نتیجه تعمیرات این قطعات با همدیگر متفاوت است و نیاز به تخصص خود را دارند پس بهتر است که تعمیر و یا تعویض این قطعات را به متخصصان و تعمیرکاران مربوط به خود واگذار کرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

تعمیر

لیفتراک ها مانند هر وسیله و یا ابزاری ممکن است بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی گردند و یا با گذشت زمان این قطعات دچار فرسودگی گردند و نیاز به تعویض داشته باشند. تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل بهتر است به دست افراد متخصص و کاربلد انجام شود زیرا تمامی قطعات طبق دانش و تکنولوژی ساخته شده است و تعمیر آن هم نیاز به دانش خاص خود را دارد.

در برخی موارد ممکن است که لیفتراک ها در هنگام کار و در محیط های کار دچار خرابی و مشکل گردند و امکان حمل و جا به جایی آن وجود نداشته باشد در این موارد می توان از خدمات سیار بسیاری از نمایندگی های مربوط استفاده کرد و با تماس به این نمایندگی ها و با حضور تعمیرکاران ماهر و کاربلد در مکان مورد نظر شما، از این خدمات بهره برد.

تمامی نمایندگی ها و مراکز معتبر از نیروی ماهر و متخصص استفاده می کنند پس در صورت ایجاد هرگونه مشکل بهتر است به تعمیرگاه های معتبر مراجعه کرد. علاوه بر این، قطعات تعویضی بهتر است که با کیفیت و اورجینال باشند زیرا قطعه بی کیفیت سبب می شود که خیلی زود دچار خرابی شود و به دیگر قطعات نیز آسیب رسانند پس برای تعویض قطعه نیز باید به نمایندگی های معتبر مراجعه شود.

همچنین برای جلوگیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل طریقه نگهداری آن نیز بسیار مهم است استفاده درست از این دستگاه و بازرسی چند وقت یک بار از قطعات آن سبب می شود که قطعات دیرتر دچار مشکل شوند و به طول عمر بیشتر لیفتراک کمک می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا