021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی و آشنایی با تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

بررسی و آشنایی با تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2315

مهمترین مشکلات موجود در لیفتراک ها ؟

تعمیرات لیفتراک ممکن است به دلایل مختلفی صورت بگیرد که در ادامه مطالب به مهمترین  مشکلات موجود در لیفتراک ها اشاره خواهیم کرد و دلایل آنها را نیز ذکر می کنیم تا بتوانید در صورت به وجود خرابی، مشکل موجود را تشخیص داده و برای تعمیر آن اقدام کنید.

 

۱- برق

دسته بندی های مختلفی برای مشکلات الکتریکی در لیفتراک ها وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد همچون؛ سیستم میل لنگ ، سیستم شارژ و روشنایی. این مشکلات در نتیجه کاهش زمان بیکاری و افزایش بارهای ناشی از راحتی است. دو کار که می توانید انجام دهید: مدیریت بارهای الکتریکی و آگاهی از بارهای اضافه شده. اگر لیفتراک را در تعمیرگاه تعمیر کرده اید ، پس از اتمام کار، لیفتراک را نشانه گذاری کنید و بررسی کنید که توسط تعمیرگاه چه کاری انجام شده است تا مطمئن شوید تعمیرات لیفتراک درستی انجام شده است. مورد دیگری که ممکن است به مشکلات روشنایی شما کمک کند این است که سعی کنید از LED های جدید استفاده کنید.

 

۲- سیستم های سوخت رسانی

این نوع مشکل برای اکثر لیفتراک ها به وجود می آید و تعمیرات لیفتراک هزینه زیادی را طلب نمی کند و شما با حداقل هزینه ی توانید این مشکل را حل کنید.مشکلات سیستم سوخت رسانی ممکن است بر اثر مایع خروجی گازوئیل، بنزین و ... باشد که ۱۰۰٪ قابل پیشگیری است ، اما اتفاق می افتد.

تعمیر گاه لیفتراک

۳- سیستم خنک کننده

هر مشکلی در سیستم های خنک کننده لیفتراک وجود داشته باشد، تقریباً به اتصالات مربوط می شود. اگر در شناسایی مشکلات پمپ خنک کننده و ترموستات مشکلی دارید، بهتر است برای تعمیرات لیفتراک به مراکز مخصوص مراجعه کنید.

 

۴- لاستیک ماشین

امروزه، مشکلات لاستیک یک چهارم کل مشکلات لیفتراک ها را  تشکیل می دهد و به دلیل آن از بین رفتن آج، عمق پایین آج می باشد و برای حل این مشکل بایستی اقدام به تعویض لاستیک لیفتراک نمایید.

 

۵- ترمز

دلایل مختلفی برای به وجود آمدن نقص در ترمزها وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آلودگی در سیستم کنترل و عدم تأمین هوا
  • نشتی فشار هوا
  • فشار سیستم ترمز و عدم تعادل زمان
  • عبور روغن از کمپرسور
  • آلودگی و خوردگی خارجی

توجه داشته باشید که بازرسی و سرویس دهی منظم و ثابت لیفتراک ها در طول سال باعث کاهش خرابی ها و همچنین هزینه ها می شود. برای این که مدام برای تعمیرات لیفتراک ها وقت خود را هدر ندهید، بهتر است که به سرویس به موقع آن بپردازید.

بهترین مراکز تعمیرات لیفتراک

بهترین مراکز تعمیرات لیفتراک ؟

نمایندگی های رسمی و معتبر در سراسر کشور بهترین مکان برای تعمیرات لیفتراک هستند، شما می توانید با کمترین میزان هزینه لیفتراک خود را در این مراکز تعمیر و یا سرویس دهی نمایید. نمایندگی ها با داشتن نیروی کار ماهر و متخصص قادر به تشخیص و تعمیر خرابی لیفتراک هستند. برای این که بهتر بتوانید چنین مراکزی را پیدا کنید می بایست با افراد با تجربه در این زمینه مشورت نمایید.

 

https://www.hyster.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا