021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آنچه نیاز دارید درباره لیفتراک کارکرده بدانید....

آنچه نیاز دارید درباره لیفتراک کارکرده بدانید....
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3298

نکاتی در مورد خرید لیفتراک کارکرده که حتماً باید بدانید...

خرید لیفتراک کارکرده می تواند یک روش مقرون به صرفه برای شرکت ها یا صنایع باشد، به ویژه آنهایی که دامنه فعالیت محدودتری دارند و می خواهند در بودجه مالی خود، صرفه جویی داشته باشند. با این حال، تجهیزات لیفتراک دست دوم، با خطرات خاص خود همراه است تا جاییکه حتی می تواند در دراز مدت برای مشتریان، گران تر تمام شود. در ادامه این قسمت، مطالبی را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کنند لیفتراک کارکرده را درست انتخاب کنید.

 

1- اطمینان حاصل کنید که لیفتراک دست دوم برای نیاز شما مناسب است

برای افرادی که به اصول خرید لیفتراک مناسب آشنایی ندارد، این کار ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد. با این حال، بزرگ ترین چالش برای خرید لیفتراک نو و لیفتراک کارکرده وجود دارد؛ مشتریان می توانند مدل های متفاوت را بررسی کنید. در این مورد درباره خرید یک لیفتراک دست دوم به نمونه ای از سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا لیفتراک به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرد؟
  • آیا لیفتراک در داخل ساختمان یا محیط خارج یا هردو، کار خواهد کرد؟
  • لیفتراک دقیقاً باید چه وظایفی را انجام دهد؟
  • بارهایی که با لیفتراک دست دوم حمل می شوند، چقدر سنگین هستند؟
  • آیا محدودیت های زیست محیطی در مورد سر و صدا یا دود لیفتراک کارکرده وجود دارد؟
  • لیفتراک به چقدر فضا برای مانور دادن و حرکت کردن نیاز دارد؟
  • آیا دکل لیفتراک به اندازه کافی بلند است که به بالاترین قفسه ها برسد؟

 

**چاره کار چیست؟

یک نماینده فروش معتبر، برای بررسی و اطمینان از مناسب بودن لیفتراک کارکرده، بهترین گزینه است. این مرکز نمایندگی دقیقاً به شما توضیح خواهد داد که عملکرد یک لیفتراک خاص، چقدر است. ایمنی اپراتور و لیفتراک، جزو مهم ترین مواردی هستند که در لیفتراک های دست دوم باید جستجو کنید. بدون توجه به این نکات، آسیب ها و تصادف ها و خسارت های محل کار، جبران ناپذیر و شدید خواهد شد.

 

2-قبل از خرید لیفتراک کارکرده، با آن رانندگی کنید....

خرید یک لیفتراک کارکرده بسیار جدی تر از خرید خودروی معمولی دست دوم است. لیفتراک ها جزو تجهیزاتکاملاً پیچیده هستند و انتخاب آنها باید تحت قوانین سختگیرانه ای انجام گیرد. قبل از خرید سعی کنید لیفتراک دست دو را به حالت آزمایشی، از فروشنده بگیرید و چند دقیقه کوتاه با آن کار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام عملکردهای لیفتراک، همانطور است که باید کار کنند؛ سالم و ایمن.

ترمز، حرکت چنگال ها، بالا و پایین آمدن شاخک ها، ارتفاع بالابری، شیوه حرکت دستگاه، نحوه کارکرد موتور، ایجاد سروصدا در حین کارکرد و ....، نمونه هایی از مهم ترین فاکتورها برای لیفتراک کارکرده هستند. زنجیرها و قطعات داخلی لیفتراک دست دوم نباید پوسیده باشد. همه قسمت های دستگاه را بازرسی کنید.

 

3- ضمانت یا گارانتی لیفتراک کارکرده را بررسی کنید

هنگام خرید لیفتراک کارکرده، داشتن گارانتی یا ضمانت نامه، بسیار مهم است. مهم است که بدانید مدت ضمانت دستگاه چقدر طول می کشد؛ چه چیزی را پوشش می دهد و شاملچه مواردی نمی شود. برای این مورد بهتر است با کارشناسان نمایندگی صحبت کنید. اگر به این مسیر، آشنایی ندارید حتماً قبل از خرید، مشورت کنید.

 

منبع:

https://fork-truck.org.uk/best-practice-advice/tips-for-buying-second-hand-fork-lifts

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا