021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با انواع لیفتراک و خرید لیفتراک ؟

آشنایی با انواع لیفتراک و خرید لیفتراک ؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2557

انواع لیفتراک کدام است؟

لیفتراک ها از قدرتمندترین وسایل نقلیه برای سازندگان به شما می روند و میزانخرید لیفتراک در جهان بیشتر از سایر ماشین آلات است، شاید دلیل آن قیمت ارزان و نیز کاربرد زیاد آنها در صنعت باشد. چه نیاز به جابجایی بارهای سنگین در انبار داشته باشید و چه در زمینه ساخت و ساز، لیفتراک ها با خیال راحت می توانند اشیایی را به راحتی جابجا کنند.

از آنجا که تنوع گسترده ای از لیفتراک ها در جهان وجود دارد و آنها در سبک ها و مدل های مختلفی تولید می شوند، انتخاب و  خرید لیفتراک شاید کمی دشوار باشد. برای این که بتوانید متناسب با نیاز خود لیفتراک را خریداری کنید بهتر است، در قدم اول شناخت مدل های موجود لیفتراک را در اولویت خود قرار دهید.

با شناخت مدل های مختلف لیفتراک خواهید توانست، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. ما در این مطلب قرار است شما را با انواع لیفتراک آشنا کنیم،  پس با ما همراه باشید.

لیفتراک های موجود در جهان را می توان در دسته های زیر دسته بندی کرد:

  • انواع لیفتراک بر حسب موتور
  • انواع لیفتراک های دیزلی
  • انواع لیفتراک های دوگانه سوز
  • انواع لیفتراک های  برقی

لیفتراک های دوگانه سوز و برقی از مدل های جدید لیفتراک در جهان هستند و در مدل های متنوعی با تناژ متفاوت تولید می شوند. مهمترین ویژگی این نوع از لیفتراک ها، سرعت عمل بالا و نیز مصرف سوخت کم است. میزان آسیب به محیط زیست در مدل های برقی نسبت به سایر مدل ها بسیار کمتر بوده و از سروصدای کمتری نیز برخوردار هستند. با انواع لیفتراک بر حسب موتور

می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همین طور بهره وری کارتان را نسبت به گذشته افزایش دهید.

معمولا از لیفتراک های برقی و دوگانه سوز برای انبارداری استفاده می کنند. این نوع از لیفتراک ها برای بارگیری و تخلیه پالت و کالاهای مختلف از روی کامیون بسیار مناسب هستند. اما برعکس آن که لیفتراک های برقی در محیط های داخلی بیشتر کاربرد دارند، از لیفتراک های دیزلی در محیط های باز استفاده می کنند، دلیل آن به خاطر آلودگی صوتی و نیز آلودگی محیطی  است که این نوع لیفتراک ها تولید می کنند.

نوع موتور لیفتراک ها  نیز با یکدیگر متفاوت است و این قسمت از لیفتراک، اصلی ترین بخش دستگاه است، معمولا متداول ترین آنها در بازار به شکل، دیزلی، بنزینی، گاز سوز، برقی و دو گانه می باشد.  برای خرید لیفتراک می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود از آنها انتخاب کنید.

کاربرد لیفتراک

مهمترین کاربرد لیفتراک؟

لیفتراک ها کاربرد بسیار زیادی دارند، اما مهمترین آنها جابجایی لوازم سنگین در انبار، فرودگاه، پایانه های مسافرتی، کارخانجات، و شرکت های باربری است. با خرید لیفتراک می توانید بازدهی کارتان را افزایش دهید و در کمترین زمان بیشترین مقدار جابجایی را با لیفتراک ها تجربه کنید.

فرقی نمی کند شما در یک محیط روباز کار کنید یا در محیط های بسته مانند انبارها، می توانید به کمک این وسیله هر چیزی را که بخواهید با ایمنی بسیار بالا جابجا کنید.

 خرید لیفتراک

 

https://www.bigrentz.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا