021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک کوماتسو

معرفی نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1803

هنگامی که صحبت از ماشین آلات می شود بدون شک یکی از نام هایی که به ذهن خطور می کند، کوماتسو خواهد بود. کمپانی کوماتسو که دفتر مرکزی آن در کشور ژاپن قرار دارد امروزه به واسطه ی نام بلند خود در سراسر جهان دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش می باشد. مرکز نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران نیز با ارائه ی تمام خدمات پس از فروش و با فروش محصولات این کمپانی به فعالان این حوزه، گام بلندی در توسعه ی ماشین آلات این شرکت برداشته است.

آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک کوماتسو در کشور، ضمن ارائه ی انواع مختلف از لیفتراک های این کمپانی، با ارائه ی خدمات پس از فروش به کاربران، تمام نیازهای شما را در این عرصه برطرف خواهد کرد. قبل از هر مبحثی ابتدا شما را با این شرکت معتبر بیشتر آشنا می کنیم.

معرفی کمپانی کوماتسو

کوماتسو، سازنده ی انواع ماشین آلات صنعتی و ارائه دهنده ی انواع لیفتراک ها، در سال 1921 در شهر کوماتسو واقع در کشور ژاپن تاسیس و شروع به کار کرد. مشتری مداری و همچنین اعتماد سازی و ایجاد اطمینان برای مشتریان باعث شد که این کمپانی هم اکنون پس از کاترپیلار به عنوان دومین برند بزرگ جهان در عرصه ی ساخت ماشین آلات سنگین نامی برای خود دست و پا کند. استفاده از مدرن ترین و در عین حال قوی ترین وسایل مکانیکی و سایر وسایل در ساخت محصولات موجب شده که صنعتگران و فعالان این عرصه با خیال راحت به سراغ محصولات این شرکت بروند.

انواع لیفتراک های کوماتسو

کمپانی کوماتسو، لیفتراک های خود را مانند دیگر ماشین آلات در انواع مختلف ارائه می دهد. لیفتراک برقی کوماتسو، لیفتراک دیزلی کوماتسو و لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو از این دسته هستند. هر کدام از این لیفتراک ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. لیفتراک دیزلی کوماتسو که در صنایع و برای حمل و نقل کالاها از آن استفاده می شود. این لیفتراک نسبت به نوع های دیگر قدرت بیشتری دارد. لیفتراک برقی کوماتسو برای مکان هایی مناسب است که نباید در آن جا آلودگی ایجاد شود. مصرف سوخت این نوع لیفتراک از برق(باتری اسیدی – سربی) می باشد.

موتور این نوع لیفتراک دارای ضریب اطمینان بالایی است. دسته ی آخر از لیفتراک های کوماتسو، لیفتراک های LPG یا دو گانه سوز (بنزینی – گازی) می باشند. این لیفتراک نسبت به دیزلی قدرت کمتری دارد، ولی آلودگی کمتری را ایجاد می کند و موتور آن توسعه داده شده می باشد. همچنین این نوع لیفتراک لرزش پایینی دارد.

لیفتراک دوگانه سوز bx50

مزایای مراجعه به نمایندگی لیفتراک کوماتسو

وجود نمایندگی از محصولات هر شرکت، خیال کاربران را از داشتن خدمات پس از فروش آن راحت می کند. نمایندگی لیفتراک کوماتسو نیز با ارائه ی تمام وسایل و قطعات این کمپانی به صورت اورجینال برای مشتریان خود، اطمینان خاطر بالایی را برای آنان به ارمغان آورده است. برخی از مزایای مراجعه به نمایندگی لیفتراک کوماتسو عبارتند از :

-    فروش لیفتراک کوماتسو در انواع مختلف اعم از دیزلی، الکتریکی و LPG

-    فروش لیفتراک کوماتسو با شرایط نقد و اقساطی

-    خدمات پس از فروش با چند سال ضمانت

-    آموزش کار با انواع لیفتراک ها

و هم چنین سایر نیازهای هر کس در این حوزه را پاسخگو خواهد بود.

سخن پایانی

آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک کوماتسو شرایط را برای شما مهیا نموده که انواع لیفتراک های کوماتسو را جهت خرید در دسترس داشته باشید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا