021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1487

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

لیفتراک ها معمولا از قطعات و اجزای بسیار زیادی تشکیل شده اند که خرابی هر یک از این قطعات ممکن است باعث خرابی دیگر قطعات و در نتیجه سبب از کار افتادن لیفتراک گردد بنابراین تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm از اهمیت بالایی برخوردار هستند. خرابی هر یک از قطعات دلایل مربوط به خود را دارد و همچنین به طور کلی هر یک از این قطعات با گذشت زمان ممکن است دچار خرابی و فرسودگی گردند.

بنابراین بعد از مطلع شدن از خرابی هر یک از قطعات باید در اسرع وقت به مراکز و تعمیرگاه های معتبر مراجعه شود و در اسرع وقت قطعات تعمیر گردد و در صورت نیاز تعویض شوند.

به طور کلی قطعات لیفتراک ها به دو دسته خارجی و بیرونی تقسیم می شوند که هر یک از این اجزای داخلی و یا بیرونی دارای قطعات بیشماری می باشند. مهم ترین قطعات داخلی لیفتراک ها عبارت است از: موتور، پمپ هیدرولیک، رینگ، پیستون، پمپ روغن، شاتون، سوپاپ، گیربکس، باطری، فیلتر روغن و هوا، مخزن فیلتر هوا، میکسر، کاربراتور، رگلاتور و...

از مهم ترین قطعات بیرونی هر لیفتراک نیز می توان به مواردی مثل: دکل و شاخک های لیفتراک، چراغ لیفتراک، زنجیر بالابر، لاستیک ها، کابین و قطعات مربوط به کابین، صندلی، فرمان، پدال، لیپور ها، حفاظ لیفتراک و... اشاره کرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm

تعمیر لیفتراک تی سی ام

لیفتراک ها تی سی ام معمولا در انواع مختلف لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی در بازار موجود می باشند و همچنین هر یک دارای قطعات مختلفی می باشند. بنابراین تعمیر هر یک از این لیفتراک ها و قطعات با همدیگر متفاوت است و نیاز به تخصص لازم دارد. پس در صورت هرگونه خرابی و ایجاد مشکل بهتر است به مراکز و تعمیرگاه های معتبر که دارای افراد متخصص و باتجربه هستند مراجعه کرد تا تعمیر لیفتراک شما به بهترین نحو صورت گیرد.

علاوه بر این برای تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm تمامی محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش هستند که در صورت تمام نشدن تاریخ آن می توان با مراجعه به نمایندگی های این شرکت که در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند از خدمات آن بهره برد.

لازم به ذکر است که تمامی این نمایندگی ها از افراد و مهندسان با تجربه و متخصص بهره گرفته است و کار خود را بهترین نحو انجام می دهند. علاوه بر وجود این افراد از دیگر مزیت های مراجعه به این نمایندگی استفاده از لوازم یدکی اصل و اورجینال است که می توانید با خیال راحت به تعویض و تعمیر قطعات لیفتراک بپردازید.

همان طور که می دانیم با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر اصل در بازار که بسیار شبیه به نوع اورجینال آن بوده تشخیص این قطعات کمی دشوار است و تعمیرات و قطعات لیفتراک tcm را به هر فردی نمی توان سپرد. همچنین استفاده از قطعات تقلبی می تواند تاثیرات منفی و مخربی را بر روی دستگاه بگذارد و باعث کاهش طول عمر لیفتراک گردد و به قطعات دیگر نیز آسیب رساند. پس بهترین راه مراجعه به مراکز و نمایندگی های معتبر می باشد که می توان بدون هیچ نگرانی کار را به آن ها سپرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا