021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ایران

نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ایران
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3517

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

برند زوم لاین لیفتراک های بسیار قدرتمندی را طراحی و تولید نموده است که افراد بتوانند با استفاده از آن ها در انجام کار های خود سریع تر عمل کرده و همچنین جا به جایی و بالا و پایین کردن وسیله های سنگین را بدون درد سر و به بهترین شکل ممکن انجام دهند. نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ایران خدمات بسیار ارزنده ای را برای مشتریان خود از مرحله مشاوره و انتخاب تا خرید و پس از آن خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

مزیت هایی که برند زوم لاین برای مشتریان خود از طریق محصول عرضه شده ارائه می دهد بسیار خارق العاده می باشند و افراد در هنگام استفاده از این برند برای انجام کار های خود به خوبی متوجه این موضوع خواهند شد. لیفتراک ها امروزه در شرکت های مختلف وظایف بسیار مهم و همچنین سنگینی را بر عهده دارند و یکی از ضروری ترین ابزار ها برای انجام کار ها می باشند.

انواع لیفتراک های زوم لاین در نمایندگی لیفتراک زوم لاین

نمایندگی لیفتراک زوم لاین انواع لیفتراک های زوم لاین را برای مشتریان خود عرضه می کند که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان می باشند و افراد می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب و خرید مدل مورد نظر خود اقدام نمایند و از مزیت های لیفتراک مورد نظر خود بهره مند شوند.

اولین مدل و همچنین به روز ترین مدل از لیفتراک های زوم لاین مدل برقی آن می باشد که از به روز ترین تکنولوژی روز ساخته شده است. این مدل به هیچ عنوان آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند و صرفه جویی های بسیار زیادی در هزینه های مربوط به نگه داری از لیفتراک را به عمل می آورد. افرادی که قصد استفاده از این مدل را دارند ملزم به تامین سوخت برای این دستگاه نمی باشند چرا که این دستگاه به صورت شارژی انجام به کار می نماید.

نمایندگی لیفتراک زوم لاین در ایران

مدل دیگری که باید آن را معرفی کرد مدل دیزلی از لیفتراک های برند زوم لاین می باشد این مدل در فضا های باز انجام به کار فوق العاده ای برای کاربران خود دارد و می تواند در این شرایط بهترین عملکرد را داشته باشد. علت کارکرد مناسب این مدل هم پخش شدن بخار به وجود آمده توسط اگزوز لیفتراک در محیط می باشد که سبب آلودگی چندانی هم نمی گردد.

مدل بعدی از لیفتراک های برند زوم لاین مدل دو گانه سوز آن می باشد که دارای مزیت های بسیار خارق العاده از جمله دو گانه سوز بودن می باشد که در نوع خود بسیار جالب می باشد و باعث صرفه جویی های زیادی می گردد. این مدل نیز در فضا های باز به شدت کاربرد فوق العاده ای را دارا می باشد.

قیمت لیفتراک های زوم لاین در نمایندگی لیفتراک زوم لاین

قیمت لیفتراک های زوم لاین وابسته به قیمت ارز می باشد و با توجه به نوسانات شدیدی که بازار ارز در کشور دارا می باشد نمی توان رقم دقیقی را برای این محصولات ذکر نماییم. افراد می توانند از طریق نمایندگی لیفتراک زوم لاین از قیمت دقیق و به روز لیفتراک ها مطلع شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا