021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چه دلایلی باعث خرابی و تعمیرات لیفتراک می باشد؟

چه دلایلی باعث خرابی و تعمیرات لیفتراک می باشد؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2252

تعمیرات لیفتراک در کشور؟

متأسفانه، مانند تمام ماشین آلات سنگین، گاهی اوقات خرابی هایی در لیفتراک ها اتفاق می افتد و می بایست به تعمیرات لیفتراک بپردازیم و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم. این مشکلات می تواند مربوط به هر جایی از لیفتراک باشد از موتور گرفته تا سیستم روشنایی. اما مهمترین نکته در بحث لیفتراک ها  ایمنی است،  ایمنی باید یکی از مهمترین نگرانی های دارندگان لیفتراک باشد.

یک برنامه نگهداری منظم و سرویس به موقع می تواند در شناسایی مسائل مکانیکی لیفتراک تاثیرگذار باشد و  از بروز مشکلات بزرگتر و تعمیرات لیفتراک جلوگیری کند. توجه داشته باشید که اطمینان از ایمن بودن لیفتراک ها  بسیار مهم است. تعمیر و نگهداری باید شامل چک قبل از شروع بصری و عملیاتی قبل از هر شیفت باشد و هر نوع لیفتراک که نیاز به تعمیر و نگهداری دارد باید بلافاصله از سرویس خارج شود و به تعمیرگاه معتبر برده شود.

تمام کارهای تعمیراتی که روی لیفتراک انجام می شود باید با مقررات PIT مطابقت داشته باشد و کارگران نباید هیچ گونه تعمیراتی را در لیفتراک ها انجام دهند مگر اینکه برای این کار آموزش دیده باشند. بعلاوه، در صورت عدم تأیید سازنده لیفتراک، هیچ گونه تغییری در آن نباید اعمال شود. از ارائه دهنده خدمات و تعمیرات لیفتراک  بخواهید لیستی کتبی از تعمیر انجام شده برای سوابق شما ارائه دهد.

حال که با نحوه تعمیرات لیفتراک و مسائل مربوط به آن آشنا شدید بهتر است بدانید که مراکز مختلفی برای تعمیر لیفتراک در سراسر کشور وجود دارد و شما در هر کجای کشور که زندگی می کنید، می توانید به این مراکز مراجعه کنید.

اما اگر به نمایندگی معتبر دسترسی دارید بهتر است به نمایندگی مراجعه کنید، زیرا نمایندگی تخصص لازم در این زمینه را دارد و به درستی می تواند مشکلات به وجود آمده در زمینه لیفتراک ها را برطرف نماید. از نظر هزینه نیز نسبت به مراکز دیگر ارزان تر است.

 تعمیرات لیفتراک

تعمیرات انواع  لیفتراک با بالاترین سطح تخصص؟

تنها جایی که تخصص لازم در زمینه تعمیرات لیفتراک را در کشور دارد، نمایندگی های معتبر هستند. این مراکز با نیروهای مجرب و متخصص می توانند در کمترین زمان و با دستگاه های پیشرفته علت خرابی لیفتراک را پیدا کرده و برای تعمیر آن اقدام کنند.

معمولا بیشترین علت خرابی لیفتراک ها مربوط به بالابر است که در اثر فشار زیاد و عدم توجه به ظرفیت باری که لیفتراک می تواند جابجا کند ایجاد می شود. باید بدانید که هر کدام از لیفتراک ها ظرفیت بار مخصوص به خود را دارند نمی تواند بیشتر از توان آنها بار جابجا کرد.

در صورت خرابی بالابر لیفتراک می بایست به مرکز تعمیرات لیفتراک مراجعه کنید، علت از کار افتادن بالابر ممکن است مربوط به جک ها باشد که در این صورت باید اقدام به تعویض آنها کنید. سعی کنید به مراکزی مراجعه کنید که قطعات اصل به شما ارائه می دهند، قطعات اصل عمر بیشتری داشته و تاثیر زیادی در لیفتراک می گذارد.

برخی از خرابی ها نیز ممکن است خیلی جدی نباشند مانند از کار افتادن سیستم روشنایی، که برای برطرف کردن آن می توانید از یک برق کار خودرو کمک بگیرید.

 

https://www.eastmidlandsforklifts.co.uk

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا