021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - دلایل خرید لیفتراک هلی ؟

دلایل خرید لیفتراک هلی ؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2617

انواع لیفتراک هلی؟

با وجود انواع مختلف لیفتراک، خرید لیفتراک هلی می تواند کارایی و بهره وری محل کار شما را چندین برابر افزایش دهد و کارکنان و محصولات شما را ایمن نگه دارد. البته انتخاب لیفتراک مناسب به نیازهای شما بستگی دارد. امروزه لیفتراک ها در طیف گسترده ای تولید می شوند، و هر کدام با کاربردها، ویژگی ها و مزایای مختلفی را شامل می شوند که از مهمترین نوع لیفتراک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک دیزلی
  • لیفتراک دوگانه سوز
  • لیفتراک های احتراق داخلی
  • لیفتراک تایر پنوماتیک
  • لیفتراک های راهرو باریک
  • لیفتراک با ظرفیت بالا
  • لیفتراک های زمینی ناهموار

البته امروزه با پیشرفت های ایجاد شده حتی وسایل نقلیه از جمله لیفتراک ها به صورت خودکار (AGV) از راه دور هدایت می شوند. در اینجا ما ویژگی های خاص،  از جمله ویژگی ها و مزایای اصلی خرید لیفتراک هلی را طبقه بندی و بررسی خواهیم کرد تا اطلاعات دقیق تری از این محصول داشته باشید.

نوع اول لیفتراک برقی هلی است، این نوع لیفتراک الکتریکی به طور کلی برای کار در حالت نشسته طراحی شده اند، اما مدل های ایستاده آن نیز موجود است. یکی از ویژگی های کلیدی این نوع لیفتراک تعادل آنهاست - به این معنی که باتری آن به عنوان وزنه تعادل برای پایداری عمل می کند. خرید لیفتراک هلی برقی برای افرادی مناسب است که، بیشتر فعالیت آنها در مکان های سربسته است، برای این که آنها سر و صدای کمتری نسبت به سایر لیفتراک ها دارند.

یکی از ویژگی های بسیار مفید لیفتراک برقی هلی، توانایی چرخیدن درست به پشت تریلی کامیون  برای گرفتن پالت ها و انتقال آنها به مقصد بعدی یا ذخیره سازی است. خرید لیفتراک هلی برقی برای فضاهای تنگ و باریک مناسب هستند.

نوع دوم لیفتراک های دیزلی پرقدرت  شرکت هلی است. اندازه و قدرت مانور آنها این امکان را برای اپراتور فراهم می کند تا در هر مکانی به خصوص در فضاهای بیرونی به خوبی کار کنند، شرکت هلی بیشتر لیفتراک های دیزلی را به صورت ایستاده تولید می کند. از مشخصه بارز این مدل از لیفتراک ها می توان به قدرت بسیار بالا برای حمل و جابجایی و همچنین قیمت ارزان خرید لیفتراک هلی از نوع دیزلی اشاره کرد.

قیمت لیفتراک هلی

خرید لیفتراک هلی ارزان قیمت؟

برای خرید لیفتراک هلی به قیمت ارزان و با کیفیت مناسب می توانید به نمایندگی فروش محصولات هلی و یا شرکت های عرضه کننده لیفتراک مراجعه کنید. یکی از مهمترین مزیت های لیفتراک هلی نسبت به لیفتراک های مشابه در بازار فروش، قیمت ارزان و کیفیت مناسب آنهاست.

اگر به مراکز فروش لیفتراک هلی دسترسی ندارید می توانید از فروشگاه های اینترنتی لیفتراک نیز استفاده کنید، این نوع روش برای خرید لیفتراک بسیار آسان و برای خریداران مقرون به صرفه است. شما می توانید به راحتی و از هر کجای کشور این نوع محصولات را خریداری کنید و از شرکت های فروشنده مشاوره رایگان دریافت کنید.

توجه داشته باشید که فروشگاه و یا مرکزی که برای خرید لیفتراک هلی انتخاب می کنید معتبر بوده و محصول با کیفیت ارائه دهد.

https://clevelandforklift.com

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا