021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای کامل خرید لیفتراک

راهنمای کامل خرید لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2962

تصمیم گیری برای خرید تجهیزات انتقال مواد مانند لیفتراک، یک سرمایه گذاری قابل توجه است، بنابراین باید یک تصمیم گیری درست برای خرید این گونه تجهیزات داشته باشید. قبل از خرید لیفتراک باید این سؤالات را از خود بپرسید:

  1. آیا به یک لیفتراک نو نیاز دارم یا لیفتراک دست دوم؟
  2. آیا لیفتراک را بخرم یا اجاره کنم؟
  3. هزینه‌های نگهداری لیفتراک چقدر است؟
  4. آیا بین برندهای مختلف لیفتراک تفاوت‏های اساسی وجود دارد؟
  5. آیا لیفتراکی را که خریداری می‎کنم نیاز به وسایل جانبی دارد؟

در ادامه به پاسخ این سؤال‌ها خواهیم پرداخت تا درستی در مورد خرید لیفتراک داشته باشید.

 

نکات ضروری برای تصمیم گیری در مورد خرید لیفتراک

همواره ممکن است افراد سؤال‌های متداولی را قبل از خرید لیفتراک خود بپرسند، اما نمی‏توانند پاسخ درستی برای آن‏ها پیدا کنند. در ادامه با پاسخ به این سؤال‌ها رایج، در تصمیم گیری برای خرید یک لیفتراک به شما کمک خواهیم کرد:

 

 آیا به یک لیفتراک نو نیاز دارم یا لیفتراک دست دوم؟

اگر روزانه بیشتر از 3 ساعت از لیفتراک استفاده می‏کنید، باید لیفتراک نو را خریداری کنید؛ اما اگر 2 ساعت در روز یا کمتر از آن استفاده می‏کنید، می‏توانید لیفتراک دست دوم را خریداری کنید.

 

آیا لیفتراک را بخرم یا اجاره کنم؟

به نظر می‌رسد این مسئله تا حدودی واضح است، اگر برای یک نیاز کوتاه مدت لیفتراک را می‌خواهید، بهتر است آن را اجاره کنید، اما اگر برای طولانی مدت و به طور مداوم به آن نیاز دارید بهتر است آن را خریداری کنید. البته هنگام تصمیم گیری برای خرید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می‏خواهید برنامه خود را در سال آینده تغییر دهید و یا بعدها به لیفتراک دیگر با مشخصات متفاوتی نیاز دارید، بهتر است فعلاً آن را اجاره کنید. یکی از مزایای اجاره لیفتراک این است که اگر شما در تصمیم گیری برای خرید لیفتراک با مشکل مواجه هستید، با اجاره لیفتراک یک برند یا ظرفیت خاص می‏توانید آن را آزمایش کنید.

 

هزینه‌های نگهداری لیفتراک چقدر است؟

همیشه هزینه‌هایی برای تعمیر و نگهداری لیفتراک وجود دارد. معمولاً بعد از خرید لیفتراک، در هر 200 ساعت استفاده به یک سرویس نگهداری برنامه ریزی شده جزئی نیاز است و در هر 2000 ساعت استفاده، به سرویس تعمیر و نگهداری اساسی نیاز است. سایر هزینه‌های لیفتراک شامل سوخت و همچنین هرگونه سایش و شکستگی و پاره شدن قطعات هستند.

 

آیا بین برندهای مختلف لیفتراک تفاوت‏های اساسی وجود دارد؟

کیفیت لیفتراک در 30 سال گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است، اما مارک‌های خاصی با اجزای مختلفی ساخته شده‌اند که ممکن است باعث شود برای کار خاصی بیشتر مناسب باشند؛ اما انتخاب یک نمایندگی که می‌تواند بهترین خدمات را داشته باشد و قطعاتی لیفتراک را پس از فروش برای شما فراهم کند به اندازه انتخاب مارک مناسب، اهمیت دارد. هنگامی که یک تولید کننده یا یک برند خاص را مد نظر دارید بهتر است آن برند را انتخاب کنید، زیرا هنگامی که تصمیم به فروش می‌گیرید، می‏توانید آن را به راحتی به دیگران بفروشید.

 

آیا لیفتراکی را که خریداری می‎کنم نیاز به وسایل جانبی دارد؟

لیفتراک‌ها می‌توانند انواع مختلفی از لوازم جانبی مانند تایرها و لوازم جانبی دیگر مانند آلارم پشتیبان، چراغ، آینه، لوازم پشتیبانی ارگونومیک را داشته باشند؛ اما تنها عامل تأثیرگذار برای خرید لیفتراک مناسب یک نمایندگی خوب است که شما را راهنمایی می‏کند تا لیفتراک مورد نظر خود را خریداری کنید و بعد از خرید می‏توانید لوازم جانبی ضروری و مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در پایان امیدوار هستیم با این اطلاعات، یک لیفتراک مناسب را انتخاب کرده و تصمیم درستی برای خرید لیفتراک داشته باشید.

 

 منابع:

https://www.purchasing.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا