021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی لیفتراک tcm

معرفی لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3030

در سال 1949 شرکت TCM اولین لیفتراک با موتور احتراق داخلی را در ژاپن تولید کرد. اولین لیفتراکtcm  دارای ویژگی‌های لیفتراک‌های امروزی بود. به عنوان مثال، سیستم هیدرولیک برای بالا بردن و پایین آوردن چنگال‌ها، فرمان عقب و اهرم بلند کردن در سمت راست صندلی راننده. آن زمان این شرکت فروش خود را در بازارهای خارج از ژاپن توسعه داد و همچنین بازارهای داخلی ژاپن را گسترش داد.

شرکت TCM با استفاده از خط تولید محصولات خود از جمله لیفتراک‌های موتور احتراق داخلی، لیفتراک‌های برقی، کامیون‌های دستی و لودرهای کشویی، یک برند شناخته شده در صنعت حمل مواد در سراسر جهان است.

از آنجا که طیف وسیعی از محصولات شرکت TCM، کاربردهای متنوع دارد؛ بنابراین مطابق نیازهای مختلف مشتریان مختلف را تأمین می‏کند. به عنوان مثال، لیفتراک‌های بزرگ در بندرها و عملیات حمل کانتینر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما مشتریانی که لودرهای اسکایدر خریداری می‌کنند برای از بین بردن برف‌ها از آن استفاده می‌کنند.

 

بررسی لیفتراک tcm مدل FGE25TF1

این مدل لیفتراکtcm ظرفیت تحمل وزن 700 کیلوگرم تا 3500 کیلوگرم را دارد. این مدل لیفتراک tcm اغلب در انبارها کاربرد دارد. این لیفتراک دارای طراحی مستحکمی است و از جمع و جورترین و ظریف‌ترین لیفتراک‌های شرکت tcm است. این مدل لیفتراک دارای موتور نیسان K21 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. بهبود کارایی این مدل باعث کاهش 11 درصدی مصرف سوخت می‌شود و از مدل‏های سازگار با محیط زیست است.

علاوه بر این، این لیفتراک دارای یک صندلی قابل تنظیم صندلی است که هنگام استفاده طولانی مدت باعث راحتی اپراتور می‏شود. کنترل این مدل لیفتراک tcm بسیار راحت است. سه اهرم ساده برای جمع کردن و پایین آوردن چنگال، تنظیم شیب دکل و تغییر جهت در این لیفتراک طراحی شده است.

سایر امکانات این مدل لیفتراک شامل سه پدال، یک فرمان کوچک و یک صفحه نمایش دیجیتالی کوچک است که اطلاعات ضروری مانند سطح سوخت و افزایش وزن را به شما نشان می‏دهد. نشانگر دیجیتالی در یک سمت و ترمز دستی در سمت دیگر وجود دارد. اگرچه عملکرد این مدل لیفتراک tcm عالی است، اما چرخش خیلی عالی ندارد. این مدل برای روشن کردن نیاز به پین کد ساده دارد که یک ویژگی استاندارد و جذاب است. عملکرد حرکت موتور با شتاب صاف و ثابت است که با کمک تایرهای پنوماتیک امکان‌پذیر است.

از ویژگی‌های ایمنی این مدل داشتن یک سیستم قفل اتصال است که وقتی اپراتور صندلی را ترک می‏کند لیفتراک این موضع را تشخیص می‏دهد و حالت انتقال و هیدرولیک را از کار می‌اندازد و به حالت خنثی و بی حرکت در می‏آید. تعمیرات و نگهداری این مدل لیفتراک لازم است هر 250 ساعت یکبار انجام شود. دسترسی به موتور این لیفتراک برای انجام سرویس‏های تعمیر و نگهداری آسان است.

از طرف دیگر یک فیلتر در زیر موتور وجود دارد تا از قطعات مهم موتور در برابر گرد و غبار و خاک محافظت کند. دسترسی به همه فیلترها و اجزای موتور بسیار آسان است و تمیز کردن آن‏ها زمان بر نیست. این نوع لیفتراک دارای لوازم جانبی است که می‏توانید با اطمینان این محصول را برای حمل کالا در کسب و کار خود استفاده کنید.

 

منابع:

http://www.rickyfrench.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا