021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند در ایران

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند در ایران
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2514

با توجه به این که قطعات و لیفتراک سهند ساخت داخل کشور می باشد دارای نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر کشور بوده و افراد می توانند با خرید این نوع لیفتراک از طریق نمایندگی های موجود از مزیت های بسیار زیادی برخوردار شوند. از جمله ی این مزیت ها وجود تعمیرگاه  های مختلف برای انجام تعمیرات لیفتراک شما می باشد که در صورت خرابی بتوانید بدون مشکل خاصی لیفتراک خود را تعمیر نمایید.

در کنار این موضوع باید اشاره کنیم به موجودی قطعات لیفتراک سهند که در سراسر کشور یافت می شود و از این نظر مشکلی برای افراد وجود نخواهد داشت. در صورتی که افراد از برند های خارجی اقدام به خرید نمایند ممکن است شاهد عدم پیدا شدن قطعات لیفتراک در زمان نیاز باشند که این موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگ می گردد و در نهایت سبب کلافه شدن شما می شود.

نکاتی برای افزایش طول عمر لیفتراک در ارتباط با تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

در صورتی که قصد با استفاده ی صحیح و همچنین اصولی از لیفتراک خود استفاده نمایید تا سبب افزایش طول عمر لیفتراک خود شوید بهتر است برخی نکات ساده را در کنار این هدف دنبال کنید تا به نتایج خارق العاده تری دست پیدا کنید. اولین موردی که باید رعایت شوید ای نسات که در هنگام بار گیری عملیات بارگیری را به صورت کاملا آرام و آهسته و با نهایت حوصله انجام دهید و در انجام این کار عجله نکنید.

مورد بعدی که می بایست رعایت شود این است که پس از به اتمام رسیدن وقت کاری لیفتراک را در یک محل آرام و بدون مزاحم پارک کرده و پس از این که آن را خاموش کردید اقدام به جدا کردن شاخک های آن کنید. انجام این کار هر دفعه پس از به اتمام رسیدن وقت کاری باعث افزایش طول عمر لیفتراک و عدم نیاز به تعمیر لیفتراک خواهد شد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند در ایران

از جمله دیگر نکاتی که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و رعایت آن تا حد بسیار زیادی الزامی می باشد چک کردن دوره ای روغن هیدرولیک لیفتراک است. در صورتی که میزان روغن هیدرولیک موجود در لیفتراک کم تر از حد معین باشد شاهد به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای لیفتراک خواهید بود. در نتیجه بهتر است به صورت منظم و دوره ای اقدام به چک کردن موجودی روغن هیدرولیک در لیفتراک کنید و از میزان موجودی آن اطمینان حاصل پیدا کنید.

در یک جمع بندی کلی باید گفت که رعایت این نکات بسیار ساده می تواند سبب افزایش طول عمر لیفتراک و عدم نیاز آن به تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند شود و تا مدت های طولانی برای شما کارکرد داشته باشد.

قیمت قطعات لیفتراک و همچنین هزینه ی تعمیرات آن در تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

قیمت قطعات مختلف لیفتراک با یکدیگر دارای تفاوت های زیادی می باشد. این تفاوت بسته به نوع قطعه ی مد نظر می تواند کم تر یا بیش تر شود. همچنین در صورتی که این قطعه ساخت داخل کشور باشد به دلیل استفاده از مواد اولیه وارداتی که با استفاده از ارز تهیه می گردد وابسته به قیمت ارز خواهد بود و با توجه نوسانات شدید موجود در بازار ارز نمی توان قیمت دقیق این قطعات را ذکر کرد.

علاوه بر آن هزینه های مربوط به تعمیرات دارای تفاوت های زیادی نیز می باشد. برای مثال دریافت هزینه در جهت ارائه ی خدمات تعمیرکاری چه در نمایندگی چه در تعمیرگاه های مجاز برای قسمت های مختلف لیفتراک منحصر به فرد می باشد. برای مثال دریافت هزینه برای ارائه ی خدمات تعمیرکاری در قسمت موتور لیفتراک با هزینه ی دریافتی برای ارائه ی خدمات تعمیرکاری در قسمت شاخک های لیفتراک منحصر به فرد می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا