021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - انواع لیفتراک دوو دوسان

انواع لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2559
برچسب ها

از زمان طراحی اولین لیفتراک در کره در سال 1968، شرکت دوو دوسان از صدرنشینان صنعت لیفتراک است. شرکت دوو دوسان بیش از 100 مدل لیفتراک از جمله لیفتراک موتوری، لیفتراک برقی، لیفتراک ارسال به کامیون و لیفتراک‌های حمل بار در انبار را تولید می‌کند و بخش اعظم تجهیزات انتقال مواد را پوشش می‌دهد. تمام محصولات لیفتراک دوو دوسان  بر قابلیت اطمینان و راحتی اپراتور و همچنین عملکرد قدرتمند، افزایش بهره‌وری متمرکز شده‌اند. لیفتراک دوو دوسان از معتبرترین شرکت‏ها در صنعت تجهیزات حمل و نقل است.

ماشین‌های این شرکت از نظر مصرف انرژی سازگار با محیط زیست هستند، یعنی ماشین‏های این شرکت با هزینه بسیار کمتری کار می‌کنند و موجب صرفه جویی در هزینه‌های تجاری شما می‌شوند. هر یک از کامیون‌ها و لیفتراک‌های دوو دوسان با استانداردهای دقیق کنترل کیفیت ساخته می‌شوند.

لیفتراک دوو دوسان

بررسی انواع لیفتراک دوو دوسان

لیفتراک‌های شرکت دوو دوسان در مدل‏های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند و هریک از آن‏ها ویژگی‏های مختلفی دارند. در ادامه به معرفی برخی از مدل‏های لیفتراک دوو دوسان می‏پردازیم:

 

لیفتراک برقی سایت داون (Sit-down):

این مدل لیفتراک دوو دوسان از لیفتراک‌های کامپکت هستند که بهترین ترکیب عملکرد، کارایی و ارزش را در بازار ارائه می‌دهند. فناوری هیدرولیکی برای این گروه از لیفتراک‌ها، موجب صرفه جویی در سرمایه گذاری در تجهیزات، پرسنل و افزایش کارایی ناوگان حمل و نقل می‏شود.

 

لیفتراک پالت والکی (Walkie):

این مدل لیفتراک دوو دوسان از لیفتراک‌های بسیار کارآمد و قابل اعتماد با ویژگی‌های افزایش بهره‌وری هستند. سری BW-7 Doosan برای تحمل بار از 500 تا 3300 پوند تولید شده است و مجهز به برخی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های استاندارد روز صنعت لیفتراک است.

 

لیفتراک‌های کوسن آی سی (IC):

این مدل لیفتراک دوو دوسان از جمله لیفتراک‌های بالابر هستند که ترکیبی از ویژگی‏های قدرت و کارایی، قابلیت اطمینان، راحتی اپراتور و صرفه جویی اقتصادی را دارد. این سری از لیفتراک‌ها ترکیبی متوازن از فن آوری پیشرفته، راحتی اپراتور، افزایش راندمان عملکرد و خدمات پیشرفته را ارائه می‌دهند که به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی شما کمک می‌کنند.

 

لیفتراک‌های پنوماتیک:

لیفتراک پنوماتیک دوو دوسان از لیفتراک‌های مستحکم و با دوام هستند که می‏توانند سخت‌ترین کارها را با سرعت، قدرت و کارایی بالا انجام دهند. این لیفتراک‌ها ترکیبی از قدرت و کارایی، قابلیت اطمینان، راحتی اپراتور و صرفه جویی اقتصادی را دارا هستند.

 

لیفتراک‌های پالت دستی:

این مدل لیفتراک دوو دوسان از جدیدترین مدل‏های این شرکت است که ظرفیت 5،500 پوند با را دارد.

 

لیفتراک‌های دیزلی / گازی پرو-5 (Pro-5):

این مدل از لیفتراک‌های دوو دوسان طیف وسیعی از لیفتراک‌های این شرکت را تشکیل داده‏اند. این گروه از لیفتراک دوو دوسان ظرفیت تحمل بار از 1500kgs تا 3500 کیلوگرم را دارد. تمام لیفتراک‌های دوو دوسان دارای موتورهایی با سوخت کارآمد، ترمزهای دیسک خنک کننده روغن هستند.

 

لیفتراک‌های الکتریکی سری 4 چرخ:

این لیفتراک‌ها ظرفیت تحمل بار از 2200 کیلوگرم تا 3500 کیلوگرم را دارند و دارای طیف گسترده‌ای از تنظیمات دکل حمل کالا هستند. این مدل لیفتراک دوو دوسان دارای ترمزهای دیسک کنترل شده هستند که روغن موتور را کنترل می‌کنند.

 

لیفتراک‌های الکتریکی سری 3 چرخ:

این لیفتراک‌ها ظرفیت تحمل بار از 1500 تا 2000 کیلوگرم را دارند و دارای طیف گسترده‌ای از تنظیمات دکل حمل کالا هستند و دکل حمل تا ارتفاع 7 سانتی متر بالا می‌رود. علاوه بر این، این مدل لیفتراک دارای ترمزهای دیسکی کنترل کننده هستند و روغن موتور را کنترل می‌کنند.

 

منابع:

https://www.doosanlift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا