021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - درباره لیفتراک دیزلی کوماتسو

درباره لیفتراک دیزلی کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7384

   لیفتراک های دیزلی، ماشین آلات انبارداری مجهزی هستند که توسط شرکت کوماتسو طراحی و تولید می شود. لیفتراک های دیزلی کوماتسو نقش مهمی در حمل و نقل کالا با وزن های مختلف دارند.اغلب تا حدود 7 تن بار را می توانند جابه جا کنند؛ اما لیفتراک هایی که بیش از 7 تن و تا حدود 25 تن را می توانند حمل کنند، به صورت ویژه تولید می شوند و کاربردهای مخصوصی نیز دارند.
  لیفتراک دیزلی کوماتسو در وزن های بالاتر از 10 تن، بیشتر در حمل و جابه جایی کانتینرها، تایرهای بزرگ، غلتک های فلزی در کارخانه ها و اجسام سنگین دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین مکان هایی که از لیفتراک دیزلی کوماتسو بالاتر از 15 تن استفاده می کند، اسکله ها و بندرها می باشد. در بنادر کشتی رانی، لازم است کانتینرهایی که حاوی محموله های خوراکی و غیر خوراکی هستند از داخل کشتی ها خارج شده و به انبارها منتقل شوند؛ برای این هدف، لیفتراک های دیزلی کوماتسو با قابلیت حداکثر بارگیری 25 تن گزینه های بسیار مناسبی برای این کار هستند.
لیفتراک دیزلی کوماتسو چه ویژگی هایی دارد؟
  رایج ترین مدل لیفتراک کوماتسو، نوع دیزلی آن است. لیفتراک دیزلی کوماتسو از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می کند. این موتورها قدرت بیشتری نسبت به سایر مدل های لیفتراک دارند. موتور قدرتمند لیفتراک دیزلی کوماتسو موجب می شود تا لیفتراک بتواند بارها را تا ارتفاع بیشتری بالا ببرد.
  تمام انواع مدل های لیفتراک دیزلی کوماتسو مجهز به سیستم های هشدار دهنده سوخت، سیستم هشدار آب رادیاتور، سیستم کنترل روغن موتور، سیستم هشدار حضور راننده لیفتراک بر روی صندلی و ... هستند. مصرف سوخت در لیفتراک دیزلی کوماتسو، بهینه سازی شده است و به طور متوسط، معمولاً 3 لیتر در ساعت گازوئیل مصرف می کند.
  کاهش مصرف سوخت و بهینه سازی آن، افزایش راندمان بارگیری، امنیت بالای لیفتراک دیزلی کوماتسو در حین کار، سهولت رانندگی و کنترل دستگاه و بسیاری موارد دیگر موجب شده است این مدل از لیفتراک های کوماتسو مورد توجه بسیاری از مدیران در شرکت ها قرار بگیرند.
  موتور لیفتراک دیزلی کوماتسو مجهز به سیستم خنک کننده موتور است. این سیستم از گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه در هنگام بارگیری جلوگیری می کند و درنتیجه هزینه های جانبی تعمیرات و نگهداری لیفتراک را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. همچنین ترمزهای لیفتراک دیزلی کوماتسو دارای سیستم تزریق روغن می باشد که این قابلیت باعث می شود لاستیک های لیفتراک کوماتسو دوام و طول عمر بالاتری داشته باشند.
 چگونه از لیفتراک دیزلی کوماتسو مراقبت کنیم؟
  طراحی منحصر به فرد لیفتراک های کوماتسو، این دستگاه ها را برای کاربرد در شرایط مختلف سازگار نموده است. همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، سوخت لیفتراک دیزلی کوماتسو، گازوئیل است. گازوئیل در فصل سرد زمستان در معرض یخ زدگی قرار دارد. بنابراین توصیه می شود لیفتراک دیزلی را در انبار و در محیط گرم نگهداری کنید. مخزن سوخت لیفتراک دیزلی کوماتسو هرگز نباید خالی بماند؛ بهتر است پس از یک دوره 24 ساعته کار با دستگاه، مخزن سوخت را پر کنید. برای افزایش کارایی و دوام دستگاه، به صورت دوره ای آن را توسط یک کارشناس فنی بازرسی نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا