021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4421

لیفتراک کوماتسو یکی از برندهای معتبر جهانی است که در حوزه طراحی و تولید ماشین ها و تجهیزات انبارداری شناخته شده است.

استفاده از این محصولات در سراسر جهان، روز به روز در حال افزایش است به طوری که در هر زمان و هر مکان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تمام انواع  لیفتراک کوماتسو مطابق با فناوری های روز دنیا ساخته شده اند؛ تعهد به ارائه خدمات متنوع و با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان، شعار اصلی شرکت لیفتراک کوماتسو می باشد.

برند لیفتراک کوماتسو برای اولین بار در سال 1921 در شهر کوماتسو در کشور ژاپن، فعالیت خود را آغاز نمود. متخصصان، مهندسان و مدیران کارآزموده برای طراحی، تولید و پیشبرد اهداف صنعتی این برند تلاش زیادی کردند.

علاوه بر انواع لیفتراک، بیش از 500 مدل از سایر تجهیزات صنعتی نیز در این کارخانه تولید می شوند. در حال حاضر، لیفتراک های کوماتسو در بیش از 240 نمایندگی معتبر در سراسر جهان به مشتریان ارائه می شوند.

لیفتراک کوماتسو

طراحی و تولید انواع لیفتراک کوماتسو

انواع لیفتراک کوماتسو مطابق با استانداردهای جهانی و اصول زیست محیطی طراحی و تولید می شوند. در این شرکت، وظیفه سنگینی بر عهده کارکنان گذاشته شده است که برای دستیابی به اهداف سازمانی، ضروری هستند.

تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی یکی از این اهداف است.

تولید این دستگاه ها با استفاده از رایانه های مجهز و فناوری های مدرن انجام می شود؛ به همین دلیل این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001 برای محصولات خود است.

موتورهای لیفتراک کوماتسو بسیار قدرتمند هستند و برای کار در شرایط مختلف طراحی شده اند.

برای طراحی و ساخت این لیفتراک ها از سیستم های هیدرولیک پیشرفته استفاده می شود؛ این سیستم ها موجب افزایش راندمان کاری و بازدهی عملکردی لیفتراک کوماتسو خواهند شد.

لیفتراک برقی هیبریدی، نوع دیگری از محصولات لیفتراک کوماتسو است که ظرفیت بالاتری برای حمل بار دارد.

خدمات لیفتراک کوماتسو

خدمات لیفتراک کوماتسو شامل تأمین لیفتراک، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز، دوره های تعمیرات، بازرسی و نگهداری لیفتراک، آموزش برای اپراتوری دستگاه و خدمات گارانتی می باشد.

مراکز معتبر نمایندگی لیفتراک کوماتسو متعهد هستند تمام خدمات فوق را با کیفیت بسیار عالی به مشتریان خود ارائه دهند. بهترین روش برای در اختیار داشتن این خدمات، خرید لیفتراک کوماتسو از این مراکز است.

نمایندگی های برند کوماتسو نقش مهمی در کاهش هزینه های صنایع دارند؛ چرا که واسطه های بازار در این حالت حذف می شوند و لیفتراک های کوماتسو به قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

استفاده از خدمات این تجهیزات برای همه افراد امکان پذیر است؛ صنایعی که قصد دارند یک لیفتراک نو خریداری کنند و یا آن هایی که می خواهند برای کوتاه مدت (روزانه، یک هفته یا ماهانه)، یک لیفتراک کوماتسو را اجاره کنند می توانند یکی از انواع این محصولات را متناسب با نوع فعالیت خود انتخاب نمایند.

انواع لیفتراک کوماتسو قادر هستند کالاهای مختلف با وزن 2 تا 20 تن را جابه جا کنند. لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز، مهم ترین محصولات این شرکت هستند.

علاوه بر لیفتراک ها، کوماتسو تولید کننده انواع ماشین های عمران و راهسازی و تجهیزات بالابری نیز می باشد. کیفیت عالی تمام این محصولات، محبوبیت این برند را در جهان افزایش داده است. برای خرید این تجهیزات می توانید با شرکت "آلفا ماشین" تماس حاصل فرمایید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا