021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خدمات تعمیرات لیفتراک شامل چه مواردی است و چرا به آن نیاز داریم؟

خدمات تعمیرات لیفتراک شامل چه مواردی است و چرا به آن نیاز داریم؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4669

خدمات تعمیرات لیفتراک به خدماتی گفته می شود که به منظور رفع عیب و نقص به وجود آمده در لیفتراک ها به صاحبان آنها ارائه می شود. خدماتی که برای تعمیر انواع لیفتراک توسط مراکز تعمیرات و یا نمایندگی های فروش لیفتراک ارائه می‌شوند، متنوع بوده و تمام قسمت ها و قطعات دستگاه را تحت پوشش قرار می دهند.

بسیاری از مراکز معتبر که در زمینه خدمات بازرسی و تعمیرات لیفتراک به مشتریان فعالیت می کنند دارای سیستم خدمات یکپارچه بوده به طوری که هزینه استفاده از خدمات را تا حد زیادی به حداقل می رسانند و همچنین زمان پاسخگویی به مشتریان و رفع مشکلات آنها را تا حد چشمگیری کاهش می دهند. استفاده از این خدمات برای عیب یابی و تأمین قطعات برای لیفتراک ها به منزله استفاده از یک سیستم ایده آل و کارآمد می ‌باشد که توسط نمایندگی های فروش لیفتراک به مشتریان ارائه می گردد.

تکنسین ها و کارشناسانی که به منظور ارائه خدمات تعمیرات لیفتراک در مراکز مرتبط فعالیت می کنند، در کوتاه ترین زمان به مراجعین و مشتریان پاسخ داده و به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز، حتی در ساعات غیر اداری نیز در دسترس آنها قرار دارند. یک سیستم خدماتی پیوسته و یکپارچه، مشتریان را برای استفاده از خدمات تعمیرات لیفتراک و نگهداری در تمام زمان ها یاری می رساند.

بررسی خدمات مختلف تعمیرات لیفتراک برای مدل های مختلف این دستگاه ها

یکی از برنامه های خدماتی تعمیر لیفتراک که برای انواع لیفتراک های برقی ارائه می شود، خدمات مربوط به باتری است. بازرسی باتری و شارژر به موقع باطری لیفتراک می‌تواند بسیاری از هزینه‌های اضافی تعمیرات لیفتراک برقی را کاهش داده و سرعت بارگیری و بهره وری یک صنعت را افزایش دهد. قبل از اینکه مشتریان برای خرید لیفتراک برقی کنند، کارشناسان، آنها را از تمام نکات ایمنی و روش های اصولی کار با لیفتراک برقی و نگهداری باتری دستگاه، آگاه می سازند. در صورتی که باتری لیفتراک به هر دلیلی دچار مشکل شود مشتریان می توانند از خدمات تعمیرات لیفتراک برقی استفاده کنند.

خدمات تعمیرات لیفتراک

 

خدمات تعمیرات لیفتراک شامل لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز نیز می شود. این دو مدل لیفتراک ممکن است در قسمت عملکرد موتور، قطعات داخلی، سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک با مشکلاتی مواجه شوند. هر عاملی که از کارکرد صحیح لیفتراک دیزلی یا دوگانه سوز جلوگیری کند به منزله یک عیب تلقی شده و باید برای استفاده از خدمات تعمیرات لیفتراک اقدام نمود.

خدمات تعمیرات لیفتراک شامل چه قسمتهای می شود

خدمات تعمیرات لیفتراک در برگیرنده تمام قسمت های دستگاه می باشد. به طور مثال، تعمیر موتور ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد؛ اگر موتور لیفتراک با سر و صدا کار کرده و یا آلودگی های محیطی از اگزوز آن خارج شود، نشان دهنده این است که موتور لیفتراک به خوبی کار نمی کند و باید برای تعمیر و بازرسی آن اقدام کرد. اگر شاخک ها و دکل لیفتراک از حالت تعادل خارج شود و یا ایمنی بارگیری را با اختلال مواجه کند، نشان دهنده این است که آن قسمت ها به بازرسی و یا تعمیرات لیفتراک نیاز دارند.

سایر خدمات تعمیرات لیفتراک شامل ترمزها، اهرم‌ها و قطعات حساس لیفتراک می باشد. اصلی ترین قسمت های لیفتراک که به نوعی با تایرها در تماس هستند، قسمت های لنت ترمز می باشد؛ اگر لنت های لیفتراک به هر دلیلی دچار ساییدگی یا استهلاک شدید باشند، به درستی کار نکرد و امنیت بارگیری را به شدت به خطر می اندازد. در این زمان است که تعمیرات لیفتراک ملزم می‌سازد تا سیستم های ترمز و لنت ها به طور کامل تعویض و یا نسبتاً تعمیر شوند.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا