021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک

خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4767

خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک یک راهکار ایده آل و مقرون به صرفه برای شرکت ها، به ویژه کسب و کارهایی است که فعالیت محدودتری دارند.

انواع لیفتراک به طور گسترده در تمام صنایع و کارخانه ها برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند. خرید لیفتراک نو، به مراتب هزینه بیشتری در مقایسه با لیفتراک دست دوم برای یک کارفرما در پی خواهد داشت.

دقت در انتخاب و خرید یک لیفتراک مناسب، خواه نو باشد یا کار کرده، امنیت بارگیری و سالم ماندن کالاها را به دنبال دارد. عدم توجه به موارد فنی و تخصصی در  خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک موجب تحمیل هزینه های اضافی به مشتریان خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکلات، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دقیقاً مطالعه نمایید.

خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک

نکاتی که باید هنگام خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک رعایت نمود

 

1-مطمئن شوید لیفتراک دست دوم با نیازهای صنعتی کسب و کار شما متناسب است

برای بررسی میزان هماهنگی میان نوع کاربری لیفتراک و مدل آن، لازم است مشتریان به تعدادی سوال پاسخ دهند؛ پیشنهاد می کنیم مواردی که در این قسمت ذکر می شوند را به دقت بررسی کنید؛ خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک بسیار بیشتر از آن چیزی که تصورش را دارید اهمیت دارد.

مهم ترین مسائلی که متقاضیان خرید لیفتراک کار کرده باید به آن ها دقت کنند عبارتند از:

آیا قصد دارید به طور مداوم از لیفتراک استفاده کنید؟

آیا از لیفتراک برای حمل بار در فضای سربسته استفاده می کنید یا در فضای باز؟

چند تن بار قرار است با دستگاه حمل شود؟

وسعت فضای کار یا انبار شما چقدر است؟

آیا مشخصات فنی لیفتراک با مواردی که شما انتظار دارید یکسان است؟

بودجه شما برای تهیه یک لیفتراک چقدر است؟ و ...

2- لیفتراک دست دوم را حتماً از نزدیک بازرسی کنید

یکی از مهم ترین عواملی که موجب موفقیت مشتریان در خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک می شود، بازرسی لیفتراک های دست دوم قبل از خرید است؛ این کار می تواند هم توسط یک فرد ماهر با تجربه انجام شود و هم در مراکز معتبر فروش لیفتراک کارکرده به مشتریان ارائه می گردد.

بازرسی لیفتراک به قدری اهمیت دارد که حتی از برنامه ریزی های مالی نیز باید به آن بیشتر توجه داشته باشید، چرا که تأئیدیه سلامت لیفتراک در واقع بخش عظیمی از هزینه های شما را کنترل می کند.

3- لیفتراک کارکرده را قبل از خرید، تست کنید

توصیه ما به مشتریان خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک این است که قبل از اینکه پولی بابت لیفتراک پرداخت کنند، با آن کار کنند. نحوه رانندگی با لیفتراک، حرکت شاخک ها به سمت بالا و پایین، صدای موتور لیفتراک، سالم کار کردن چرخ ها و لاستیک ها و ...، مواردی هستند که در حین کار با لیفتراک به آن پی خواهید برد.

4- اگر لیفتراک برقی دست دوم خریداری می کنید، عمر باتری آن را در نظر بگیرید

باتری های لیفتراک برقی بسیار گران قیمت هستند. در واقع می توان به جرأت گفت در حدود 40% ارزش لیفتراک برقی به وجود باتری آن بستگی دارد.

باتری مناسب در این دستگاه ها قادر است به طور متوسط تا حدود 5 ساعت به طور مداوم کار کند. خرید و فروش لیفتراک کارکرده برقی را هرگز دست کم نگیرید!

5-هدف خود را از خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک مشخص کنید

آخرین توصیه ای که برای شما داریم این است که پس از اجرای موارد فوق و قبل از پرداخت هزینه، هدف اصلی خرید لیفتراک دست دوم را دقیقاً تعیین کنید.

اگر شما بدانید که از یک لیفتراک چه انتظاراتی دارید، انتخاب بهتری در این زمینه خواهید داشت. مراکز معتبر تهیه و تأمین این دستگاه ها، مراکز خرید و فروش لیفتراک کارکرده – استوک، بهترین مرجع برای این کار می باشند.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا