021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1910
برچسب ها

نحوه ی تعویض قطعات لیفتراک اشتیل

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل، می بایست تحت نظارت نمایندگی لیفتراک اشتیل، انجام گیرد. ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین، اعم از لیفتراک، به دلیل کار و فعالیت سنگین، نیازمند تعمیر هستند. تعمیرات باید تحت نظر نمایندگی ها، باشد، چرا که کارشناسان نمایندگی، همگی به اجزای لیفتراک، مسلط هستند.

کارشناسان نمایندگی های اشتیل به اجزای لیفتراک، مسلط هستند و می توانند قسمت ها و بخش های آسیب دیده را بیابند. از طرفی، مکانیک ها و تعمیرکاران، می توانند با استفاده از قطعات اورجینالی که در نمایندگی وجود دارد و به فروش می رسد، قطعات لیفتراک اشتیل را تعویض کنند. کار و فعالیت سنگین و مداوم لیفتراک اشتیل، موجب فرسودگی برخی از قطعات شده است.

از طرفی قطعات فرسوده، می بایست حتما با لوازم یدکی اورجینال، جایگزین شوند. لوازم فرسوده، عمر خود را کرده اند و دیگر تعمیر نمی شوند. از طرفی، قطعات آسیب دیده و خرابی که دیگر تعمیر نمی شوند، بهتر است با لوازم یدکی اورجینال، جایگزین شوند.

لوازم یدکی فیک و تقلبی، به سایر قطعات و ساختار داخلی لیفتراک، آسیب می زند، در عوض لوازم یدکی اورجینال و اصل، موجب تقویب عملکرد و کارایی لیفتراک اشتیل، می شوند. تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل و تعویض قطعات، می بایست توسط مکانیک و تعمیرکار ماهر و مجرب نمایندگی لیفتراک اشتیل، صورت گیرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

نحوه ی تعمیر قطعات لیفتراک های اشتیل

یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی های لیفتراک اشتیل، صورت می گیرد، تعمیر قطعات آسیب دیده است. قطعات و لوازم یدکی آسیب دیده و خراب، می بایست در نمایندگی ها و توسط تعمیرکاران و مکانیک ها، صورت گیرد. نمایندگی لیفتراک اشتیل، متشکل از یک تیم می باشد که این تیم، از تعداد زیادی کارشناس، تعمیرکار و مکانیک، تشکیل شده است.

در ابتدا کارشناس، لیفتراک را مورد بررسی قرار می دهد و با دستگاه عیب یاب، عیب و ایراد دستگاه را پیدا می کند. سپس قطعات معیوب، آسیب دیده و خراب، توسط مکانیک از دستگاه جدا می شوند و توسط تعمیرکار، تعمیر می شوند.

نصب قطعه تعمیر شده

مجدد قطعه تعمیر شده، توسط مکانیک بر روی لیفتراک اشتیل، نصب می شود. قطعاتی که قابل تعمیر نیستند، تعویض می شوند. لیفتراک اشتیل، تحت فشار و بار بالا، نیازمند سرویس شدن، می باشد. سرویس شدن لیفتراک، بایستی هر چند وقت یک بار و به صورت مداوم و منظم، در نمایندگی های اشتیل سراسر کشور، صورت گیرد.

مدل های مختلف لیفتراک اشتیل، شامل لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه شوز و لیفتراک دیزلی، می شود که تعمیرکاران، مکانیک ها و کارشناسان تیم نمایندگی، به تمام جزئیات، قطعات و اجزای این لیفتراک ها، تسلط دارند. جهت برقراری ارتباط با نمایندگی ها، می توانید از طریق وب سایت اشتیل، اقدام نمایید.

قیمت تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

قیمت تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در نمایندگی ها، همیشه مقرون به صرفه تر از قیمت خارج از نمایندگی ها، می باشد. لوازم یدکی اورجینال و اصل که توسط نمایندگی ها ارائه شده است، قیمت فوق العاده مناسبی دارد. در حالی که در مغازه ها و در بازارها، لوازم یدکی فیک و تقلبی که مشابه لوازم اورجینال می باشد، به فروش می رسند.

این لوازم تقریبا هم قیمت لوازم یدکی های اصل و اورجینال، می باشند که کیفیت لازم را ندارد. از طرفی، نمایندگی ها هزینه تعمیرات را مناسب درنظر گرفته اند و برخی از نمایندگی ها، سرویس رایگان دوره ای را به مشتریان خود، ارائه کرده اند. جهت اطلاع از خدمات نمایندگی ها، می توانید از طریق وب سایت اشتیل، با کارشناسان اشتیل، در تماس باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا