021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی مزایای لیفتراک جک

بررسی مزایای لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4193

معرفی لیفتراک جک

لیفتراک جک محصول تولیدی شرکت جک ، یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در کشور چین ، توانسته است به دلیل داشتن مزیت های فوق العاده به طور قابل ملاحظه ای مورد توجه قرار گیرد. شرکت جک فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرده و در طول این مدت با بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات توانسته است محبوبیت بالایی به دست آورد. لیفتراک های تولیدی توسط این شرکت به صورت برقی ، دیزلی و گازی می باشد. با توجه به شرایط و نیازهای موجود می توانید هر کدام از انواع آن را انتخاب کنید.

برای مشاهده ی مدل های مختلف لیفتراک جک می توانید به اولین صفحه ی وب سایتمان مراجعه کرده و اطلاعات کامل در مورد مشخصات هر کدام از انواع آن را مشاهده کنید. در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات ارزشمندی در مورد لیفتراک جک در اختیار شما عزیزان قرار داده و شما را در انتخاب یکی از بهترین مدل های آن یاری کنیم با ما همراه باشید. به منظور کسب رضایت مشتریان ، مهندسین این شرکت در نظر دارند امکانات فوق العاده ای در محصول تولیدی خود درج کنند.

به همین دلیل در سال های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی از ویژگی های مطلوب آن بوده ایم. برای خرید لیفتراک جک حتما فروشگاه های مطمئن را هدف قرار دهید تا از کیفیت محصول انتخاب شده مطمئن باشید. از سوی دیگر سودجویان بسیاری  به قصد فریب افراد با ارسال محصولات تقلبی هستند، هرگونه سهل انگاری در این مورد می تواند هزینه ی صرف شده را به باد دهد.

مزایای لیفتراک جک

همانطور که اشاره شد لیفتراک جک در نوع برقی ، گازی و دیزلی تولید و طراحی می شود . در جداول زیر در نظر داریم به ظرفیت و مدل لیفتراک جک مربوط بپردازیم. می توانید با توجه به نیازهای موجود یکی از ایده ال ترین نوع آن را انتخاب کنید. 

 

نام محصول

مدل لیفتراک

ظرفیت بارگیری

لیفتراک دیزلی جک

سری H

1 تا 8/1 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری H

2 تا 5/2 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری H

3 تا 5/3 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری J

3 تا 5/3 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری H

4 تا 5/4 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری H

5 تا 7 تن

لیفتراک دیزلی جک

سری H

8 تا 10 تن

لیفتراک دیزلی جک

-

16 تن

 

 

نام محصول

مدل لیفتراک

ظرفیت بارگیری

لیفتراک  (JAC) برقی

سری H

1 تا 8/1 تن

لیفتراک  (JAC) برقی

سری J

1 تا 8/1 تن

لیفتراک  (JAC) برقی

سری J

2 تا 5/2 تن

لیفتراک  (JAC) برقی

سری J

3 تا 5/3 تن

 

 

نام محصول

مدل لیفتراک

ظرفیت بارگیری

لیفتراک جک گازی

سری H

1 تا 8/1 تن

سری H

2 تا 5/2 تن

سری J

2 تا 5/2 تن

سری H

3 تا 5/3 تن

سری J

3 تا 5/3 تن

 

مزایای لیفتراک جک

خرید لیفتراک جک

برای خرید لیفتراک جک همین اکنون می توانید اقدامات خرید را نهایی کرده و در کوتاهترین مدت زمان محصول مد نظر را تحویل بگیرید. به منظور رفاه بیشتر کاربران اینک گزینه ی خرید انلاین را برای شما فعال  کرده ایم . در هر نقطه ی کشور که باشید می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایتمان و انتخاب محصول ، آن را خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران بخش فروش غافل نباشید.

هر کدام از انواع مدل های لیفتراک جک دارای مزایای منحصر به فردی هستند به عنوان مثال ل لیفتراک جک گازی از آنجا که آلاینده های کمتری را وارد محیط زیست می کند می تواند بسیار سودمند باشد. برخلاف نوع برقی این نوع از محصولات به شارژ مجدد نیاز ندارند.

گفتنی است که هر کدام از مدل های لیفتراک جک در اندازه و ابعاد مختلفی تولید و طراحی می شود ، شما می توانید به راحتی با در اولویت قرار دادن فضای مد نظر آنها را انتخاب کنید. لیفتراک جک نوع برقی اگر چه برای استفاده نیازمند جریان الکتریسیته هستند ولی به دلیل داشتن وزن کمتر کیفیت عالی می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

استفاده از این نوع لیفتراک ها نگرانی آلودگی طبیعت و محیط زیست را ندارد. جالب است بدانید که برخی از انواع لیفتراک ها سرو صدای زیادی را هنگام کار ایجاد می کنند که می تواند آزاردهنده باشد اگر به دنبال محصولی با کمترین نویز هستید می توانید نوع برقی آن را انتخاب کنید.

خرید لیفتراک جک

باید و نبایدهای لیفتراک جک

لیفتراک های نوع برقی به دلیل دارا بودن کارایی و کیفیت عالی و همچنین هزینه ی درخواستی پایین توانسته اند به مقدار زیاد در بازار جهانی به فروش برسند. شرکت جک در نظر دارد با افزودن پارامترهای مطلوب مختلف ایمنی استفاده از این نوع از محصولات را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

در خرید این نوع از محصولات لازم است بررسی های اولیه هم در مورد نیازهای موجود و هم در مورد مشخصات محصول به طور کامل انجام شود. در صورتی که مراقبت های اولیه را مد نظر قرار دهید می توانید برای مدت زمان بسیار زیادی از آن استفاده کنید. در صورت به وجود آمدن هر گونه نقص فنی و یا خرابی در اسرع وقت اقدامات تعمیر را در پیش بگیرید زیرا ممکن است یک مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن به مشکلات بیشتری منجر گردد.

ظرفیت بارگیری هر کدام از مدل های این نوع از لیفتراک ها در جداول بالا یاد شده است با توجه به وزن باری که قصد جا به جایی با این دستگاه دارید می توانید یکی از مناسب ترین آن را انتخاب کنید البته گفتنی است پارامترهایی چون :

  • مساحت فضای مد نظر
  • نوع سوخت مورد استفاده

را نیز به طور دقیق بررسی کنید تا پس از خرید آن گرفتار مشکلات جدید نباشید. اگر چه بسیاری از انواع این لیفتراک ها در اندازه های بزرگ تولید و طراحی می شوند ولی اگر فضای مد نظر شما بزرگ نیست می توانید به دنبال محصولاتی با ابعاد کم باشید. مشخصات کامل مدل های مختلف  لیفتراک جک را در وب سایتمان مشاهده کنید. 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا