021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هلی

خرید لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4663

یکی از برندهای موجود در بازار لیفتراک، لیفتراک هلی نام دارد. شرکت هلی در سال 1958 در شانگهای چین آغاز به کار نمود. این شرکت در سال 1993 توانست تولید محصولات خود را گسترش دهد و انواع لیفتراک های صنعتی را طراحی و تولید کرده و روانه بازار نماید.
شرکت هلی، انواع مدل های لیفتراک دیزلی، برقی و دوگانه سوز را با کیفیت بسیار عالی به بازار ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری عرضه نموده است. لیفتراک های دیزلی هلی، قابلیت حمل بار با وزن 1/5 تا 15 تن را دارند. تشخیص هر یک از مدل های لیفتراک هلی در بازار به راحتی امکان پذیر است. انواع لیفتراک دیزلی هلی، دارای یک پیشوند مشخص با نماد CPCD قبل از مدل دستگاه می باشند. پس از این عبارت انگلیسی، یک عدد درج می شود که نمایانگر ظرفیت بارگیری لیفتراک می باشد. به طور مثال، لیفتراک دیزلی CPCD30، لیفتراک دیزلی هلی با ظرفیت بارگیری 3 تن می باشد.

مشخصات فنی لیفتراک های هلی

لیفتراک های هلی مجهز به موتورهای قدرتمند ژاپنی هستند که کارایی و راندمان دستگاه را در هنگام بارگیری افزایش می دهند. تمام مدل های لیفتراک هلی دارای امکانات کاملی نظیر سیستم های هوشمند هشداردهنده، دکل و شاخک های قوی، موتور قدرتمند، اتاقک استاندارد راننده لیفتراک و صندلی های ارگونومیک راننده می باشد. لیفتراک های هلی با وزن سبک که وزن های کمتر از 6 تن را حمل می کنند دارای دکل های یک مرحله ای هستند؛ در مقابل، لیفتراک های سنگین وزن هلی با وزن های بالاتر از 7 تن، دکل های دو مرحله ای دارند. همین عامل موجب افزایش ایمنی دستگاه در حین بارگیری می شود.
با توجه به اینکه سوخت لیفتراک های دیزلی هلی، دیزل می باشد، این دستگاه مطابق با استاندارد جهانی محیط زیست تولید می شود و هیچ گونه آلودگی تولید نکرده و برای محیط زیست خطری نخواهد داشت. مواردی که ذکر شد، تنها بخشی از قابلیت های لیفتراک های هیوندای هستند. برای خرید لیفتراک های هلی باید مشخصات فنی را از طریق مطالعه کاتالوگ دستگاه مورد بررسی قرار داد و سپس برای خرید آن اقدام کرد.

در خرید لیفتراک هلی به چه مواردی باید دقت نمود؟

مهم ترین عامل در انتخاب و خرید لیفتراک هلی، نوع کاربری و مشخصات فنی دستگاه است. اگر شرکتی قصد خرید یکی از مدل های لیفتراک هلی را دارد، پس از آنکه کاربری دستگاه و میزان بودجه تعیین شده برای خرید لیفتراک نو را به طور دقیق مشخص نمود، باید از طریق یکی از نمایندگان معتبر فروش لیفتراک هلی اقدام نماید. نمایندگی لیفتراک هلی، ارائه دهنده خدمات مشاوره خرید لیفتراک، گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها می باشد. برای اطلاع یافتن از مشخصات فنی هر یک از مدل های لیفتراک برقی، دیزلی و یا دوگانه سوز هلی میتوانید از کارشناسان نمایندگی و یا کاتالوگ دستگاه کمک بگیرید. اگر قصد دارید یک لیفتراک دست دوم هلی خریداری کنید، بهتر است به روش فق عمل نموده و یا از واسطه ها در بازار لیفتراک راهنمایی و مشاوره بخواهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا