021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1716

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

برای اطلاع از چگونگی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو بهتر است در ابتدا با قطعات مختلف این لیفتراک ها آشنا شد در واقع لیفتراک های کوماتسو دارای قطعات مختلفی می باشد که هر کدام کارایی های مختلف خود را دارند و بررسی و آشنایی با این قطعات می تواند در تعمیرات آن ها کمک بزرگی نماید. پس در ابتدا برای تعمیر لیفتراک باید تمامی قطعات و خود دستگاه با دقت بازرسی شود تا تعمیر آن به درستی صورت گیرد.

برای آشنایی بهتر ابتدا به معرفی چند قطعه مهم لیفتراک کوماتسو خواهیم پرداخت که عبارت است از:

یکی از مهم ترین قطعه های یک لیفتراک موتور آن است که معمولا موتور لیفتراک های مربوط به شرکت کوماتسو از کیفیت بالایی برخوردار هستند بنابراین دارای توانایی و قدرت خوبی نیز می باشند. قطعه مهم دیگر این لیفتراک ها گیربکس آن می باشد که خود انواع مختلفی دارد و به دو دسته خودکار و دستی تقسیم می شوند که امروزه بیشتر گیربکس های مربوط به لیفتراک ها از نوع خودکار می باشد. در مورد تعمیر این قطعه باید گفت که معمولا تعمیر گیربکس های دستی به نسبت خودکار آن راحت تر می باشد و تعمیر گیربکس های خودکار به تخصص بیشتری احتیاج دارد و کار هر کس نیست و تعمیر آن را باید به افراد کاربلد و باتجربه در این زمینه سپرده شود.

از دیگر قطعات مهم دکل های لیفتراک است و خود به سه دسته تقسیم می شود در مدل های مختلف 2 کشو، 3 کشو و 4 کشو وجود دارد و علاوه بر این در دو نوع تک جک و دو جک طراحی و تولید می شوند. به طور کلی از دیگر قطعات برقی لیفتراک ها باید به چراغ جلو، سنسور، بوق، آینه جانبی، چراغ گردان، دینام استارت و... اشاره کرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

تعمیر لیفتراک

مراکز و نمایندگی مختلف کوماتسو در سراسر ایران و بیشتر شهرستان ها وجود دارد که برای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو می توان به آن ها مراجعه کرد که به صورت تخصصی برای ارائه خدمات انواع لیفتراک کوماتسو آماده است و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای لیفتراک، شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها قطعات لیفتراک خود را تعمیر و در صورت نیاز تعویض نمایید.

علاوه بر این هنگامی که لیفتراک شما در زمان کار دچار مشکل شده باشد و شما نتوانید که آن را به نمایندگی های مربوط برسانید در این صورت می توان از خدمات سیار این نمایندگی ها استفاده کرد و با اولین تماس و در کوتاه ترین زمان این نمایندگی ها تعمیرکاران با تجربه و متخصص خود را به آن محل می رسانند و کار تعمیرات را انجام می دهند.

تعمیر هر یک از این قطعات با توجه به این که با استفاده از تکنولوژی روز ساخته شده است پس کار هر کسی نمی تواند باشد و نیازمند دانش و فناوری به روز می باشد که برای انجام این کار از مهندسان و متخصصانی که آموزش های لازم را طی کرده اند و کاملا بر روی این قطعات تسلط دارند استفاده می شود. همچنین برای پیدا کردن مشکل لیفتراک ها باید از ابزار آلات دقیق و با کیفیت استفاده شود تا به کمک آن تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو به بهترین شکل صورت گیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا