021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات مهم در قیمت گذاری لیفتراک هیوندای

نکات مهم در قیمت گذاری لیفتراک هیوندای
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3050

با این نکات می توانید در مورد قیمت های صحیح لیفتراک هیوندای، اطلاعات لازم را به دست آورید:

لیفتراک هیوندای یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده لیفتراک در بازار تجهیزات انبارداری است. انواع لیفتراک هایی که این شرکت به بازار عرضه کرده است امکان بارگیری کالا در تناژ مختلف را فراهم نموده به طوری که حمل کالاهایی با وزن بیش از ۳۰ تن از طریق انواع لیفتراک هیوندای امکان پذیر می باشد.

آنچه در خرید لیفتراک هیوندای اهمیت دارد شیوه صحیح قیمت گذاری دستگاه است. همانطور که می دانید قیمت خرید لیفتراک هیوندای عامل جذب مشتریان به سمت این دستگاه می باشد.

شرکت هایی که در حوزه خرید و فروش لیفتراک هیوندای فعالیت دارند با ارائه استراتژی های جدید برای قیمت گذاری لیفتراک های هیوندای و خدمات گسترده پس از فروش و همچنین ارائه امتیازات ویژه، نظر مشتریان را در صنایع مختلف به سمت این محصولات جلب می کنند.

در این مورد نیز توجه داشته باشید که قیمت گذاری اصلی برای مدل های مختلف این دستگاه ها توسط شرکت تولید کننده ارائه می شود. در همین راستا برخی از نکات کاربردی را در خصوص نحوه قیمت گذاری به صورت اجمالی بررسی می کنیم.

لیفتراک هیوندای

 مهمترین نکات در قیمت گذاری لیفتراک هیوندای
 

 1. لیفتراک هیوندای با ظرفیت بارگیری بالاتر و وزن سنگین تر، قیمت بیشتری دارد.
 کیفیت بالاتر در یک لیفتراک به منزله استفاده از تجهیزات قوی‌تر برای ساخت قطعات دستگاه است، هرچه بودجه بیشتری برای این امر اختصاص داده می‌شود، در نهایت منجر به افزایش قیمت نهایی لیفتراک می گردد.


2. نوع برند تولید کننده لاستیک های لیفتراک در قیمت لیفتراک هیوندای تاثیر دارد. لاستیک های بادوام تر با قابلیت سیستم پنوماتیک برای عبور در زمین های شیب دار و دارای ناهمواری به ویژه برای لیفتراک های هیوندای سنگین وزن به کار می رود، بنابراین قیمت بیشتری دارد.


3.  لیفتراک برقی هیوندای قیمت بیشتری در مقایسه با سایر لیفتراک ها دارد چرا که این لیفتراک ها از باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند. همچنین لیفتراک برقی، آلاینده های زیست محیطی تولید نمی کند.


4. قیمت گذاری لیفتراک هیوندای دست دوم به شدت با قیمت گذاری لیفتراک نو تولید شده در کارخانه تفاوت دارد. تعداد ساعات کارکرد لیفتراک دست دوم، استهلاک قطعات و ...، قیمت خرید لیفتراک هیوندای دست دوم را تا حد زیادی کاهش می دهد.


5. اعتبار برند تولید کننده موتور لیفتراک و عملکرد موتور به ویژه در لیفتراک هیوندای با موتور احتراقی، عامل تأثیرگذار در قیمت گذاری نهایی این سری از لیفتراک ها است.


6. خدمات پس از فروش، گارانتی تامین و تعویض قطعات لیفتراک جزو قیمت لیفتراک دسته بندی نمی شوند. شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند نباید در دوره گارانتی لیفتراک هیوندای، هیچ هزینه اضافی را از مشتری دریافت کنند.


7. لیفتراک های دیزلی هیوندای با ظرفیت بارگیری بیشتر از ۱۵ تن در مقایسه با لیفتراک های احتراق داخلی دوگانه سوز، قیمت بالاتری دارند.

 

8. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت لیفتراک هیوندای، مراجعه به نمایندگی های فروش تجهیزات است. در همین راستا شرکت آلفا ماشین نیز خدمات گسترده خود را برای صنعتگران عزیز ارائه نموده است.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا