021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین برند لیفتراک و تناژهای آن

بهترین برند لیفتراک و تناژهای آن
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 13977

لیفتراک ها، ماشین آلات انبارداری هستند که در برندهای متنوع در بازار موجود هستند. لیفتراک ها بنا بر نوع کاربری و ظرفیت بارگیری که دارند، در صنایع مختلف برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند.
لیفتراک ها به سه دسته لیفتراک های برقی، دوگانه سوز و دیزلی تقسیم بندی می شوند. هر یک از این مدل های لیفتراک، مشخصات فنی خاص خود را دارند. قیمت هر یک از این دستگاه ها نیز بر حسب همین مشخصت فنی تعیین می شوند.

بهترین برند لیفتراک در بازار جهانی

در میان نام های معروف تولید کننده لیفتراک، لیفتراک های تویوتا، کوماتسو و هیوندای از محبوبیت خاصی در جهان برخوردار هستند. محبوبیت این برندها در میان صنایع به قدری در رقابت قرار دارند که اگر بخواهیم بهترین برند را از میان این سه مدل لیفتراک معرفی کنیم، کار دشواری خواهد بود. با توجه به آمار جهانی فروش لیفتراک در جهان، لیفتراک تویوتا به عنوان معروف ترین و بهترین برند لیفتراک انتخاب شده است. لیفتراک کوماتسو، دوو و هیوندای در رتبه های بعدی محبوبیت محصول در جهان قرار دارند.
سوال اساسی در مورد رتبه بندی و انتخاب بهترین برند لیفتراک در جهان این است که "کدام نوع لیفتراک های تولید این برندها، بیشتر در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند؟" بر طبق آخرین آمار تعداد فروش از لیفتراک تویوتا، هیوندای و کوماتسو، پرطرفدارترین لیفتراک های این سه شرکت، لیفتراک های برقی و همچنین لیفتراک های 2 تا 5 تن این برندها هستند.
با یکی بررسی جزئی تری در مورد فروش محصولات لیفتراک مشخص می شود، لیفتراک 5/1 تا 5/3 تن برند تویوتا، لیفتراک 3 تا 5 تن برند کوماتسو و لیفتراک 2 تا 5 تن برند هیوندای در سه رتبه اول محبوبیت بین صنایع قرار دارند و جزو بهترین برندهای لیفتراک محسوب می شوند. لیفتراک های دوگانه سوز و دیزلی تویوتا و لیفتراک برقی هیوندای در رتبه های بعدی بهترین لیفتراک قرار دارند.

تناژهای انواع برند لیفتراک

برند معروفی مانند شرکت تویوتا، لیفتراک های برقی، دوگانه سوز و دیزلی را در تناژهای مختلف تولید می کند. لیفتراک های برقی تویوتا می تواند بار را تا وزن 5 تن جابه جا کند. لیفتراک های دیزلی تویوتا، قابلیت حمل بار تا 25 تن را دارند. لیفتراک های تویوتا دوگانه سوز، قابلیت جابه جایی بار از 5 تا 8 تن را دارند. لیفتراک های برقی معمولا، وزن سبک تری داشته و از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
برند هیوندای، لیفتراک هایی تولید می کنند که قابلیت حمل بار در وزن های مختلف را دارند. لیفتراک های دیزلی هیوندای با وزن سبک، می توانند تا 5/3 تن را حمل کنند. لیفتراک های دیزلی هیوندای با وزن سنگین، قابلیت حمل بار تا 25 تن را دارند. لیفتراک دوگانه سوز هیوندای نیز می تواند تا حداکثر 3 تن بار را جابه جا نماید. بیشترین ظرفیت بارگیری لیفتراک برقی هیوندای، 5/3 تن است.
مانند سایر مدل های لیفتراک، برند کوماتسو نیز انواع مدل های این دستگاه را تولید می کند که قابلیت حمل بار از 1 تا 25 تن را دارند. لیفتراک های برقی کوماتسو، سبک تر بوده و از پرکاربردترین دستگاه های این برند محسوب می شوند.

نتیجه گیری

عواملی که بر روی محبوبیت یک برند و کاربرد آن در صنایع تأثیر می گذارد شامل مواردی نظیر شهرت برند تولید کننده لیفتراک، مشخصات فنی، کاربری دستگاه و قیمت آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک برند خاص، بهتر است از طریق نمایندگان فروشش این لیفتراک ها اقدام شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا