021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک - قسمت هفتم

خرید لیفتراک - قسمت هفتم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4164

علی رغم وجود مدل های متنوع ماشینهای مخصوص حمل کالا در انبارها نظیر بالابر، استاکر، ریچتراک و ...، لیفتراک ها هنوز هم سهم بزرگی از فروش را به خود اختصاص داده اند و تقریباً تمام نیازهای صنایع در قسمت انباداری را برطرف نموده اند. 
خرید لیفتراک، مسئله مهمی است که بسیاری از کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ با آن مواجه هستند. انتخاب یک لیفتراک مناسب برای یک کار بخصوص، علاوه بر اینکه بسیاری از هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد، باعث افزایش بهره وری کارکنان شده و ایمنی شغلی را تأمین می نماید.

شیوه های گوناگون خرید لیفتراک در بازار

راه و روش های متفاوتی در بازار وجود دارند که از طریق آن ها می توان یک لیفتراک مناسب خریداری کرد. مشاوران فروش لیفتراک، نمایندگی های معتبر فروش انواع برندهای تولید کننده لیفتراک، مراکز کوچک و نمایشگاه های فروش لیفتراک کارکرده یا دست دوم، مهم ترین راه های تهیه یکی از این دستگاه ها می باشند.
نکته بسیار مهمی که در خرید لیفتراک باید به آن توجه کنید، گارانتی دستگاه و سالم بودن تمام قطعات آن است. با توجه به گستردگی بازار ماشین آلات صنعتی، بهترین راه برای خرید لیفتراک، مراجعه به نمایندگی های فروش لیفتراک است. با انتخاب برند مناسب، می توانید نیمی از راه را برای تهیه یکی از دستگاه ها طی کنید.

7 مرحله اصلی برای خرید لیفتراک 

مرحله اول: در اولین مرحله از خرید لیفتراک مناسب، باید به چند سوال مهم پاسخ دهید:
چند تن بار را می خواهید با استفاده از یک لیفتراک جابه جا کنید؟
فضای کارخانه یا انبار شما سربسته است یا قصد بارگیری در فضای آزاد را دارید؟
وسعت انبار یا کارخانه شما چقدر است؟
چند ساعت در طول یک روز با لیفتراک کار می کنید؟
مرحله دوم: این مرحله در واقع یک انتخاب سخت میان دو گزینه است؛ اگر قصد داشته باشید در طول یک روز، بیش از 4 ساعت با لیفتراک کار کنید، بی شک باید یک لیفتراک نو خریداری کنید. برای کار با این دستگاه با زمان کمتر از 4 ساعت در روز می توانید یکی از لیفتراک های دست دوم را با کیفیت بالا تهیه کنید.
مرحله سوم: این مرحله، تعیین کننده اصلی قیمت لیفتراک به شمار می رود. انتخاب نوع سوخت لیفتراک در این مرحله جای دارد. پس از آنکه مشخص کردید حداکثر تناژ کالای شما چقدر است، می توانید یکی از مدل های لیفتراک برقی، دوگانه سوز یا دیزلی را انتخاب کنید. البته فضای کار هم در این مرحله اهمیت دارد.
مرحله چهارم: انتخاب نوع تایر لیفتراک در این مرحله انجام می شود. تایرهای پنوماتیک برای لیفتراک هایی که در فضای آزاد کار می کنند، مناسب تر هستند.
مرحله پنجم: در این مرحله نوع و تعداد تجهیزات جانبی لیفتراک ها را انتخاب می کنید.
مرحله ششم: یافتن فروشنده مناسب. در این مرحله بهترین فروشگاه یا مرکز نمایندگی فروش لیفتراک را در نزدیک ترین منطقه به محل کار خود انتخاب کنید و با مراجعه به آن محل، لیفتراک مورد نظر خود را خریداری نمایید.
مرحله هفتم: در آخرین مرحله اگر نتوانستید به خوبی در مورد خرید لیفتراک تصمیم گیری کنید، کارشناسان نمایندگی های فروش لیفتراک می توانند شما را در این کار راهنمایی کنند. 

منبع:
https://www.williamsmachinery.com/blog/7-steps-to-buying-a-forklift/

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا