021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک بائولی (کایون – بائولی)

نمایندگی لیفتراک بائولی (کایون – بائولی)
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4955

لیفتراک بائولی (کایون – بائولی)، دستگاهی ایده آل و کارآمد با ظرفیت عملیاتی بسیار عالی، مناسب برای کاربردهای صنعتی است. انواع محصولات لیفتراک بائولی در لجستیک و انبارداری به کار می روند؛ سرعت، دقت و امنیت در جا به جایی کالا، مهم ترین مزیت این دستگاه ها هستند. شرکت کایون – بائولی یکی از برترین تولیدکنندگان لیفتراک در جهان است که با تکیه بر دانش تخصصی مهندسان و با استفاده از فناوری های پیشرفته، محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه نموده است.
شرکت لیفتراک سازی کایون – بائولی علاوه بر تولید انواع تجهیزات حمل و نقل کالا، مراکز معتبر نمایندگیلیفتراک بائولی را در مناطق مختلف دنیا راه اندازی نموده است تا بتواند از آن طریق، خدمات پشتیبانی مشتریان را به طور مستقیم در اختیار داشته باشد.

خدماتی که در نمایندگیلیفتراک بائولی به مشتریان ارائه می شود شامل چه مواردی هستند؟

علاوه بر فروش دستگاه ها، تأمین قطعات یدکی، لوازم جانبی، سیستم های روشنایی، باتری، خدمات آموزشی کار با لیفتراک و تعمیرات و بازرسی های دوره ای، در مراکز نمایندگی لیفتراک بائولی به مشتریان ارائه می شوند.
فروش انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز بائولی در نمایندگی لیفتراک بائولی انجام می شود. با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید با کارشناسانی که در محل حضور دارند برای خرید لیفتراک مناسب گفت و گو کنید. لیفتراک های بائولی در وزن 1 تا 10 تن در این شرکت تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. انتخاب یکی از مدل های لیفتراک بائولی، به نوع کاربری آن بستگی دارد. برای اینکه بتوانید یکی از مدل های این محصولات را خریداری کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی لیفتراک بائولی، ارائه دهنده خدمات مشاوره به مدیران برای خرید لیفتراک بائولی

همانطور که می دانید لیفتراک های موجود در بازار دارای مدل های متنوعی هستند که هر یک از آن ها برای یک کاربرد خاص طراحی شده اند. هزینه ای که برای یک لیفتراک در نظر گرفته می شود شامل هزینه های اصلی و هزینه های جانبی است؛ استفاده از خدمات مشاوره خرید که در نمایندگی لیفتراک بائولی به مشتریان ارائه می شود، بهترین گزینه برای مدیریت هزینه ها خواهد بود.
بر طبق اصول طراحی و تولید انواع لیفتراک، هزینه اصلی خرید لیفتراک بائولی، مربوط به خرید یک دستگاه نو و هزینه های جانبی آن، مربوط به تعمیرات و نگهداری دستگاه است. نمایندگی لیفتراک بائولی با تأمین بخش بزرگی از نیازهای حمل و نقل کالا و خدمات آموزشی اپراتوری لیفتراک، بیش از نیمی از این هزینه ها را کاهش داده و به همینن دلیل، خرید انواع لیفتراک از نمایندگی لیفتراک بائولی، مقرون به صرفه خواهد بود.
انتخاب بین دو گزینه خرید لیفتراک بائولی نو و لیفتراک کارکرده، یکی از دغدغه های مدیران تازه کار است. عدم آشنایی این افراد با بازار تجهیزات انبارداری و عدم مدیریت بودجه باعث می شود در مرحله خرید یک لیفتراک مناسب، آن را با مشکلات زیادی رو به رو کند. نمایندگی لیفتراک بائولی، نیازهای صنعتی کارخانه ها و صنایع را به طر کامل برطرف می نماید و به عنوان راهنمایی متخصص، صاحبان مشاغل را برای رسیدن به بهره وری بالای شغلی یاری می رساند.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا