021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با نمایندگی لیفتراک هایستر آشنا شوید

با نمایندگی لیفتراک هایستر آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1844

نمایندگی لیفتراک هایستر

همانطور که مستحضر هستید امروزه کمپانی های متعددی در خصوص تولید لیفتراک ها فعالیت می کنند. در واقع لیفتراک ها دستگاه هایی هستند که فرایند جابجایی کالا ها را در انبارها و مراکز صنعتی انجام می دهند. بدیهی است که این دستگاه ها از توان و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

یکی از نمونه های معروف و بسیار پر قدرت لیفتراک ها، لیفتراک هایستر می باشد. این لیفتراک توسط یک کمپانی آمریکایی طراحی، تولید و عرضه می‌ شود و دارای امتیازات بسیار زیادی می باشد. در واقع کمپانی‌ هایستر بیش از ۸ دهه است که در خصوص ساخت مدل های گوناگون لیفتراک ها فعالیت می کند و در طول این ۸ دهه به خوبی توانسته است لیفتراک هایی بسیار با کیفیت را به بازار جهانی وارد کند. در واقع این دستگاه ها از محبوبیت و فروش بسیار زیادی برخوردار می باشد و به راحتی قادر هستند در مصارف صنعتی از عهده تمامی نقل و انتقالات برایند.

کمپانی هایستر با ارائه بهترین لیفتراک ها توانسته است بازار ۱۳۰ کشور را قبضه کند. چنانچه تمایل دارید یکی از لیفتراک های کمپانی هایستر را خریداری کنید می توانید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید از مطالب آن در این خصوص استفاده نمایید.

لیفتراک هایستر

لیفتراک هایستر یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت و مطرح موجود در بازار می باشد، اما باید از فعالیت‌ های سود جویان در این زمینه غافل نبود زیرا این محصولات به شدت توسط این افراد دارای حاشیه شده‌ اند. در واقع لیفتراک هایستر به لحاظ قیمتی از سایر لیفتراک های موجود در بازار گران تر می باشد اما به دلیل کیفیت قطعات و مرغوبیت تجهیزات آن مطمئناً ارزشش را خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که حتماً از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز در این زمینه خرید های خود را انجام دهید، نمایندگی لیفتراک هایستر ارائه کننده انواع لیفتراک های کمپانی هایستر می باشد. خریداران می توانند با اطمینان از نمایندگی هایستر خریدهای خود را انجام دهند.

لیفتراک هایستر

امتیازات لیفتراک هایستر

همانطور که اشاره شد لیفتراک های هایستر بسیار بادوام و با کیفیت می باشند، در کنار این دوام و کیفیت کمپانی هایستر از بهترین و به روز ترین فناوری موجود در خصوص لیفتراک ها برای بالا بردن سطح بازدهی و کارایی لیفتراک های خود بهره برده است. امتیازاتی که این لیفتراک ها دارند عبارت است از:

- کاربری بسیار راحت و ساده

- زاویه دید فوق العاده عالی در خصوص دکل لیفتراک

- دارا بودن بخاری و کولر در کابین لیفتراک

- بهینه سازی کردن لیفتراک در خصوص مصرف سوخت

- استفاده ساده و راحت اپراتور از آن

- امکان خرابی بسیار کم در آنها

- دارا بودن فرمان هیدرولیک با توانایی بسیار زیاد و حساسیت فوق العاده بالا

- دارا بودن موتور شورولت بسیار پر قدرت.

یکی دیگر از مزیت های این لیفتراک داشتن طول عمر بسیار بالا در قطعات آن می باشد، همین امر مطمئناً هزینه های ثانویه در لیفتراک را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. البته در نظر داشته باشید که این دستگاه به ندرت خراب می شود اما چنانچه این اتفاق برای آن افتاد حتماً در خصوص تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات هایستر مراجعه شود تا در کنار تعمیر اصولی و صحیح لیفتراک و همچنین استفاده از قطعات اورجینال بتوانید از قیمت های بسیار نازل این مراکز نهایت استفاده را داشته باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا