021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - توضیحاتی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

توضیحاتی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1103

لیفتراک اشتیل ها از ماشین آلات پرکاربرد در کارخانه ها و صنایع هستند که برای کار تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل ها باید برنامه های دوره ای و منظمی را در نظر گرفت. لیفتراک اشتیل ها توسط شرکت لیفتراک اشتیل در آلمان تولید می شوند که این شرکت سابقه نود ساله در تولید ماشین آلات صنعتی و کامیون های باربری دارد.

لیفتراک اشتیل ها در کارخانه ها و انبارها برای حمل و نقل وسایل سنگین استفاده می شوند. لیفتراک اشتیل ها در انواع مختلف برقی و دو گانه سوز تولید شده اند که خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل ها نیازمند به دانش و مهارت خاصی است.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

از نوع برقی لیفتراک اشتیل ها بیشتر در کارخانه هایی استفاده می شود که نیازمند به رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشتی است مانند کارخانه های تولید مواد غذایی. این ماشین آلات هیچ گونه مواد آلاینده ای تولید نمی کنند و کاملا برای محیط زیست سالم می باشند. همچنین این ماشین آلات موتور ندارند و با برق و باتری کار می کنند. هر چند مدت یک بار باید باتری آن ها شارژ شود تا بتوانند به خوبی کار کنند.

این ماشین ها تا هشت تن می توانند بار جا به جا کنند. از این لیفتراک ها می توان به راحتی در فضای محدود و بسته استفاده کرد. خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل های برقی باید توسط مهندسان مخصوص تعمیر شوند. لیفتراک های اشتیل دوگانه سوز با موتور کار می کنند و بسیار قوی می باشند. این لیفتراک ها آلاینده تولید می کنند اما با استفاده از کاتالیزور می توان میزان آلایندگی آن ها را کاهش داد.

توضیحاتی در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

قطعات لیفتراک ها به دو قسمت بیرونی و درونی تقسیم می شوند. قطعات بیرونی شامل شاخک ها، دکل، چرخ ها، نگهدارنده بار، ترمز ها، اهرم ها، چراغ ها، کابین، سقف کابین، زنجیر بالابر و ... است. قطعات درونی نیز شامل موتور، باتری، پمپ ها، فیلتر ها، مخزن ها، سوپاپ ها، سرسیلندرها و ... می شوند. خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در نمایندگی های لیفتراک اشتیل در ایران انجام می شوند. اگر قطعه ای از لیفتراک اشتیل خراب شود باید هر چه زودتر آن را تعمیر کرد زیرا باعث خرابی قطعات دیگر می شود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در مجموعه ی آلفا ماشین

شرکت آلفا ماشین بیش از یک دهه در زمینه واردات ماشین آلات صنعتی تجربه دارد و خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل ها ( برقی، دیزل و دوگانه سوز) را به بهترین شیوه در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. این شرکت بهترین لیفتراک ها، ادوات انبارداری، بیل مکانیکی، باتری های لیفتراک، ماشین آلات مربوط به راهسازی، لودر و پالت تراک را وارد کشور می کند. این شرکت همگی خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل را  توسط مدیران ماهر، کارشناس ها و پرسنل مجرب به مشتری ارائه می دهد.

سخن پایانی

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل ها باید توسط نمایندگی های این ماشین و مهندس های مجرب و با تجربه انجام گیرد. در غیر این صورت تعمیرات آن به درستی انجام نشده و در آینده مشکلات بیشتری را به وجود می آورند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا