021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هایستر همه کاره

خرید لیفتراک هایستر همه کاره
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3257

دلیل خرید لیفتراک هایستر چیست؟

اگر قبل از شروع جستجو دانش قبلی نداشته باشید، انتخاب و خرید لیفتراک هایستر مناسب برای شرکت یا فعالیت شما دشوار است. دانستن برترین مدل های لیفتراک هایستر و یا سایر برندها کمک فراوانی به شما خواهد کرد تا مناسب ترین لیفتراک را برای خود انتخاب کنید تا میزان بهره وری شما افزایش و کسب و کارتان رونق بگیرد.

همانطور که می دانید قبل از خرید لیفتراک هایستر مناسب برای محلی که در آن کار می کنید، باید فاکتورهای مختلفی مانند محل کار، برنامه ای که در آن استفاده می شود، نوع محصول، کالا و یا موادی که قرار است جابجا شود و همچنین حداکثر و حداقل وزن باری که قرار است برداشته شود چقدر است را در نظر بگیرید. تا بتوانی یک لیفتراک مناسب و متناسب با کارتان خریداری کنید.

اما چرا خرید لیفتراک هایستر را به شما پیشنهاد می کنیم؟ دلیل آن توانایی زیاد در حمل بار در هر شرایط و موقعیتی است. این نوع از لیفتراک ها قابلیت مانور بالا در هر مکانی را دارند و فرقی نمی کند در یک فضای سرپوشیده کار کنند و یا در محیط بیرونی و فضای باز، زیرا شرکت هایستر برای هر دوی آنها لیفتراک های مخصوصی طراحی و تولید کرده است.

لیفتراک هایستر از نوع برقی که جدید ترین مدل لیفتراک این شرکت است از توانایی بسیار بالایی برخوردار است، این نوع لیفتراک به دلیل عدم آلودگی صوتی و نیز زیست محیطی بهترین گزینه برای محیط های سرپوشیده  مانند، انبارها و سالن های بزرگ است. از مهمترین خصوصیات این نوع لیفتراک ها می توان به قدرت مانور بالا و نیز صدای بسیار کم آن اشاره کرد.

لیفتراک هایستر

پذیرش روزافزون و خرید لیفتراک هایستر در بین مصرف کنندگان و افزایش سرمایه گذاری توسط شرکت های برجسته خرده فروشی برای گسترش و توسعه ، مهمترین عواملی هستند که تقاضای لیفتراک هایستر را برای صنعت تجارت الکترونیکی پیش می برند. به دلیل کیفیت فوق العاده خوب و نیز پشتیبانی از سیستم الکترونیکی بسیار قوی لیفتراک های هایستر شاهد خرید بیش از پیش این برند در بازار فروش هستیم.

 

مهمترین مزایای لیفتراک هایستر ؟

خرید لیفتراک هایستر مزیت های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت که مهمترین آن، بیشتر شدن بازدهی  شرکت ها و کارخانه های بزرگ و کوچک می باشد. علاوه بر این از مهمترین مزیت های این نوع لیفتراک می توان به مواردی همچون:

  • تنوع گسترده در رنگ، شکل ، عملکرد و نیز ظرفیت
  • طراحی شده در سه نوع برقی، دیزلی و دوگانه سوز
  • عدم ایجاد سرو صدای در محیط های بسته البته در نوع برقی
  • ساخته شده با آخرین آیین نامه های استاندارد  جهانی
  • امکان بلند کرد و جابجایی کالا تا ارتفاع ۳ متر
  • طول عمر بسیار زیاد و کیفیت بسیار مناسب
  • قیمت خرید، ارزان و مقرون به صرفه
  • و ... .

برای خرید لیفتراک هایستر در ایران می توانید به نمایندگی شرکت هایستر مراجعه کنید تا ضمن دریافت مشاوره و گرفتن راهنمایی از کارشناسان متخصص، بتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.

قیمت لیفتراک هایستر

 

https://www.mhequipment.com

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا