021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

ریچ استاکر - خرید لیفتراک سهند

خرید لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5975

شرکت لیفتراک سازی سهند یکی از شرکت های برتر تولید کننده انواع لیفتراک و ماشین آلات انبارداری در ایران است. محصولات با کیفیت این شرکت به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند. شرکت سهند، انواع لیفتراک برقی، دوگانه سوز و دیزلی را تولید می کند؛ لیفتراک های برقی سهند قابلیت حمل بار تا 5 تن را دارند؛ با استفاده از لیفتراک های دیزلی سهند می توان از 2 تا 5 تن را جابه جا نمود و لیفتراک های گازی و دوگانه سوز سهند برای حمل کالا در وزن های 2 تا 4 تن به کار می روند.
شرکت لیفتراک سازی سهند مطابق با نظر و نیازهای مدیران صنایع، لیفتراک های 10 تا 16 تنی را طراحی و تولید می کند. یکی از مزیت های برجسته این شرکت، ارائه خدمات مشاوره رایگاه برای خرید لیفتراک سهند به مشتریان است. تأمین قطعات لیفتراک و گارانتی محصولات، از اهداف اصلی این شرکت صنعتی هستند.

نکات مهم در خرید لیفتراک سهند

با وجود تنوع دستگاه ها در بازار لیفتراک، انتخاب یک برند خارجی یا داخلی برای لیفتراک کار آسانی به نظر می رسد اما اینکه کدام نوع از لیفتراک ها با چه امکاناتی مناسب یک صنعت بخصوص است، کمی بحص برانگیز می باشد. محدوده صنعتی یا انبار که قرار است از لیفتراک در آن محل استفاده شود، اولین عامل مهم در خرید یک لیفتراک است. افرادی که قصد خرید لیفتراک را دارند باید بودجه خود را بر مبنای قیمت های روز لیفتراک در بازار تنظیم کنند.
ارائه خدمات پس از فروش، کیفیت محصولات، مشاوره و به کارگیری نیروهای با تجربه و آموزش دیده توسط شرکت لیفتراک سازی سهند، عوامل بسیار مهمی هستند که می توانند مدیر یک صنعت را برای خرید لیفتراک سهند ترغیب نمایند. در همین راستا، شرکت لیفتراک سهند تبریز با راه اندازی نمایندگی های معتبر فروش انواع مدل لیفتراک تولیدی این شرکت در نقاط مختلف جهان، اقدام به فروش و ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی دستگاه نموده است.

خرید لیفتراک

امکانات و قابلیت های انواع لیفتراک سهند

لیفتراک های سهند به گونه ای طراحی شده اند که ایمنی بالایی را برای انجام بارگیری و حمل بار توسط اپراتور فرآهم می کنند. موتور پرقدرت، دکل های قوی، عدم تولید آلودگی صوتی و سوختی، راندمان عملکردی بالا، طراحی طبق استانداردها، اتاقک مجهز راننده لیفتراک، سرعت و دقت، قابلیت حرکت و توقف روی سطح شیب دار و قیمت مناسب از مزایای خرید لیفتراک سهند می باشند. امکاناتی که افراد با خرید انواع لیفتراک سهند برای صنعت خود فرآهم می کنند موجب توسعه و رشد آن صنعت خواهد شد و کارها در زمان کمتر و با راندمان بالایی انجام خواهند گرفت.

دلایل اصلی برای خرید لیفتراک سهند

قیمت دستگاه و عملکرد عالی، دو عامل مهم در انتخاب و خرید یک دستگاه لیفتراک است. لیفتراک های سهند در مقایسه با سایر مدل های خارجی این دستگاه، قیمت مناسب تری دارند و بزرگ ترین مزیت خرید لیفتراک سهند این است که کارخانه تولید این دستگاه ها در داخل کشور قرار دارد و می تواند به طور کامل، تأمین قطعات یدکی لیفتراک و آموزش کارکنان را برعهده بگیرد. با خرید لیفتراک سهند، نیازی به پرداخت هزینه های گمرک و یا ترخیص کالا و مالیات های زیاد ندارید و به عبارت دیگر، لیفتراک های سهند می توانند از بسیاری از جهات مقرون به صرفه باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا