021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک ؛ آشنایی با قیمت ها و خدمات لیفتراک

خرید لیفتراک ؛ آشنایی با قیمت ها و خدمات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3223

برای ورود به مبحث جذاب و با اهمیت خرید لیفتراک نیاز دارید برندهای موجود در بازار، نوسانات قیمت لیفتراک و همچنین عوامل موثر بر قیمت خرید لیفتراک را به طور کامل بررسی کنید. همانطور که می دانید لیفتراک ها تجهیزات انبارداری هستند که به طور قوی با امنیت بالا قادر به جابجایی انواع کالا با تناژ مختلف می باشند؛ بر همین اساس، انواع لیفتراک در مدل های مختلف لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک های احتراق داخلی یا دوگانه سوز در بازار وجود دارند.

با توجه به این جمله، خرید لیفتراک در نگاه اول به مدل دستگاه و قابلیت های آن بستگی دارد. پرداختن به اعداد و ارقام در حوزه خرید لیفتراک مبحثی است که از سوی شرکت های تولیدکننده مطرح می شود. در دوره های مختلف، لیفتراک ها قیمت های متفاوتی خواهند داشت چرا که قیمت های انواع لیفتراک به شدت تحت تاثیر قیمت مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز در جهان قرار دارد.

 متوسط قیمت خرید لیفتراک

خرید لیفتراک برای تمام کسب و کار ها که با حوزه انبارداری با تناژ بیشتر از ۲ تن سروکار دارند، ضروری می باشد. صنایع و واحدهای تولیدی قطعاً به استفاده از یک یا چند دستگاه لیفتراک نیاز خواهند داشت. اینکه کسب و کارها از کدام یک لیفتراک ها باید استفاده کنند، بستگی به نوع کاربری آن ها و محوطه های انبار و فضای آزاد دارد. متوسط قیمت خرید لیفتراک بر اساس وزن دستگاه و نوع کاربری تعیین می شود.

اگرچه بهترین روش برای دریافت قیمت و خرید مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش است اما برخی از منابع، قیمت خرید لیفتراک با ابعاد متوسط و ظرفیت بارگیری ۵ تا ۱۰ تن را چیزی معادل ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار دلار تخمین زده اند. لیفتراک هایی که بیشتر از ۱۰ تن بار را جابجا می کنند و در مدل لیفتراک دیزلی تولید شده اند، حدود ۳۰ تا ۴۵ هزار دلار قیمت دارند. لیفتراک های سنگین وزن دیزلی با ظرفیت بارگیری بیشتر از ۲۵ تن، قیمتی در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار برای مشتری در بر خواهند داشت.

خرید لیفتراک


 قطعاً قیمت خرید لیفتراک با ظرفیت بارگیری ۴۰ تن، بسیار بیشتر از مقادیر فوق خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت های ارائه شده طبق برخی از منابع گردآوری شده‌اند و  معادل قیمت روز خرید لیفتراک ثبت شده است؛ قیمت ها صرفاً جهت مقایسه به صورت موردی بیان شده اند.

 نکات مهم در خرید لیفتراک

در خرید لیفتراک باید دقت داشته باشید که از چه دستگاهی می خواهید استفاده کنید. لیفتراک های استاندارد با ظرفیت بارگیری سه تا پنج تن، ساده‌ترین دستگاه ها برای کاربردهای انبارداری هستند.
لیفتراک هایی با دکل مرتفع، لیفتراک هایی هستند که ظرفیت بارگیری آن ها بیشتر از ده تن می باشد و برای بارگیری در فضای آزاد مناسب می باشند. لیفتراک های برقی برای کار در انبار های سربسته طراحی شده اند. لیفتراک های دیزلی برای محیط بیرون مناسب می باشند. بنابراین، اینکه قرار است از کدام مدل لیفتراک استفاده کنید، قیمت خرید لیفتراک متفاوت خواهد بود.
 نکته مهم دیگر خرید لیفتراک توجه به بودجه اختصاصی در این حوزه است. بسیاری از شرکت ها حداکثر ۳۰ هزار دلار برای خرید لیفتراک اختصاص می دهند؛ در مقابل، برخی از شرکت صنایع تولیدی، حداکثر بودجه را تا سقف ۵۰ هزار یا ۱۰۰ هزار دلار معرفی می کنند؛ بنابراین در راستای بودجه اختصاصی برای خرید لیفتراک، توجه به نوع کاربرد و تعداد ساعات بارگیری در روز نیز اهمیت دارد. در لینک زیر می توانید مقایسه قیمت های لیفتراک را بهتر بررسی کنید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا